• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Hönsmamman)

    Fina, älskade J.. tänker på dig konstant fast jag vet hur dumt det är! Hur kan en människa gör mitt hjärta både varmt och kallt på samma gång?
    Hatar att du förstör ditt liv med droger och kriminalitet. Jag är en klok person, och allt annat än naiv. Jag vet att jag inte kan "rädda dig". Och jag kommer aldrig bli din nummer ett så länge du älskar drogerna mer än mig.
    Men ändå.. är så jäkla kär i dig! Du har ingen aning om det. Och du vet inte att DU och mina känslor för dig är anledningen till att jag lämnade min kille för snart ett år sedan! Och du vet inte heller att DU är anledningen till att jag inte dejtar!
    För även om jag träffar någon trevlig kille någon gång så vet jag att det inte är någon idé och skulle kännas sååå falskt mot honom, eftersom det är DIG jag vill ha och vara med!
    Jag vet att du gillar mig med. Men de gånger du har flirtat eller antytt att vi ska gå på dejt eller sova ihop etc. så har jag backat eftersom jag vet att det skulle bli skit av det! Vet att jag gör både dig och mig en tjänst genom det.. men faan vad ont det gör att vara stark ibland!
    Just nu sitter du häktad, och jag vet inte hur länge.. tänker på hur dåligt du mår just nu. Och på samma gång känner jag ro över att veta vart du är, att du får mat och har en säng att sova i.
    Jag hoppas att jag någon gång ska få berätta för dig att jag älskar dig! Men tillsvidare så är jag din vän.

  • Anonym (Miz Mo)

    Du är förmodligen den klokaste av oss men om du visste vad ont det gör att du ignorerade mitt meddelande i 4 långa dagar. Efter att ha tillbringat hela veckan tillsammans i fysiska möten med blickar och dragningskraften som gick att ta på så trodde jag du också saknade mig när jag reste hem. 

    Kanske är det för att du har valt att avstå från oss eller så spelar du ett spel som svårfångad? Jag vill fortfarande ha dig och känna dig nära, kyssa dig och du behöver bara visa att du vill så gör jag allt för dig.

  • Anonym (E)

    Jag tänker antingen gifta mig med dig eller aldrig mer ens kolla åt ditt håll, så du ser...

  • Anonym (SKEN)
    Anonym (Z) skrev 2022-04-20 16:43:02 följande:

    Idag saknar jag dig. Fan att du skulle höra av dig igen. 


    Blocka honom så kommer kanske dina känslor tyna bort till sist. 
    Kan vara värt ett försök.
  • Anonym (Z)
    Anonym (SKEN) skrev 2022-04-21 19:08:17 följande:
    Blocka honom så kommer kanske dina känslor tyna bort till sist. 
    Kan vara värt ett försök.
    Gjort på alla medier förutom jobbmejlen. Går tyvärr inte där.
  • Anonym (SKEN)
    Anonym (Z) skrev 2022-04-21 21:10:48 följande:
    Gjort på alla medier förutom jobbmejlen. Går tyvärr inte där.
    Jag vet att det är svårt. Speciellt när man inte kan komma undan från att träffa personen, som på jobb. Blir så märkligt att känna saknad samtidigt som personen som man saknar bara är ett stenkast bort. Så nära men ändå otillgänglig. 
     
  • Anonym (Din)

    Varför hör du av dig igen? Kan du inte låta mig vara. Hade börjat komma över dig igen. Det är som om du känner det på dig och måste göra mig påmind om din existens. Du har din perfekta sambo så vad vill du mig??

  • Anonym (sargad)

    Jag hade lagt alla förhoppningar på att träffa någon som dig. Alla jag träffat har varit ute efter pengar eller på annat sätt försökt göra mig till någon jag inte är. Jag bestämde mig för att hålla distansen till omgivningen i min vardag och satsa 110% mot nästa kapitel i livet. Men från ingenstans dyker du upp som gubben i lådan. Trots att vi är väldigt olika och att det inte finns någon logik i det så tar du mina känslor med storm? det kan väl inte bara vara jag som inbillar mig? alla de, allt för korta stunder vi har mötts, har varit något utöver det vanliga. 

    Jag saknar dig, tänker på dig. Det känns som om att du känner det samma. Om det inte vore för att situationen vore så annorlunda och vi så olika hade jag vågat ta första steget. Det har inte gått lång tid sedan jag mötte dig sist, jag längtar till nästa gång vi ses men våndas över att tiden är knapp och vi kanske inte längre kommer ses. 

    Om du tar första steget, eller ger mig en den minsta lilla vink så är jag din. jag vet att du inte tror mej. men så är det hur sjukt det än kan låta. Du har lyckats vända upp och ner på hela mej, jag hoppas inte det är en inbillad grej. 

  • Anonym (Ångrarmignu)

    Han bedrog sin sambo med mig och nu bedrar han mig med dig. Ja, du vet ju vad som kommer hända. Jag ger honom med värme vidare till dig och önskar dig lycka till.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!