• maddienixy

    Fulaste namnen

    Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.

    Jag gillar inte Bert & Britta.

  • Svar på tråden Fulaste namnen
  • NovaAlexandra

    Skrattar så jag gråter. Böge!! Halvdan!! Halva min familj och släkt finns med i tråden men det gör inget, så j*vla roligt!

    Mina favoriter är Roine, Tyrone, Gladys och Vajjlet (Violet men med shysst göteborsk-engelsk brytning)

  • miya

    Jag bidrar gärna med följande; Ett syskonpar som heter Malte och Greta tycker man inte om sina barn då eller???*ler*
    Malte hette min vädurskanin....hehehe

    Björne...Baltasar...Styrbjörn(ja han håller i ratten iaf hahaha) Thorleif...
    Sune...Eskil och Knut...helt seriöst, är det ens lagligt att göra så mot sina barn???*ler*

  • miya

    Jag glömde, jag känner en Gert-Ola....varför gör man så...

  • Miranda

    Åhh Malte som är ett av mina favvisnamn!!!

    Men vad säger ni om Pernilla Wibergs kille/man då? Han heter Bödvar!!! Det måste väl ändå vara det allra fulaste av alla namn??!!

  • Sharooon

    ....eller Gunde....Gunvald
    Ingemo? varför inte Stefania

    Mycket skojsig tråd där man även finner godbitar att lägga till sin egen namnsamlingslista

  • linhen

    Vet ett par tvillingar som heter Gaston och Gideon.... Inte så snyggt tycker jag....

  • Funderaren

    När jag jobbade på dagis så var det en liten kille där som hette
    PETER-NIKLAS

    Såååå elakt. Hmmm undrar vad han kommer bli kallad under skoltid!

  • Themis

    Peter-Niklas....nä du MÅSTE skoja?????

    Men visst, det finns ju föräldrar som kanske resonerar så att allt som inte dödar härdar. Om ungen överlever sin skoltid utan att begå självmord så har han säkert ett psyke av stål sen.

    Min pappa har ett nästan unikt namn som skiljer sig en bokstav från ett vanligt tjejnamn, vilket han ju har fått höra ända in i arbetslivet. Men den missen gör andra män bara en enda gång-han har nämligen också blivit den elakaste karl som går i ett par skor...

    Jag tror INTE på att härda barn på det viset.

Svar på tråden Fulaste namnen