• Svar på tråden Farmen 2019
  • molly50
    flygrl skrev 2019-02-15 09:11:53 följande:

    Mycket kan sägas om Kim och hans bröllops fylla tyckte jag mest va pinsam MEN man kan inte ta ifrån honom att han verkar va genuint sjysst och godhjärtad. Han e ingen mobbare och han verkar verkligen bry sig om djuren.  


    Jag förstår nog inte riktigt aversionerna mot Tess. Tycker inte hon e mer jobbig eller negativ än nån annan. :
    Ja,lite pinsamt var det när han blev på fyllan där. Men,som du säger,han verkar ju vara genomsnäll och godhjärtad. 

    Jag kan inte heller riktigt förstå aversionerna mot Tess.
    Det har ju talats om att hon har attitydproblem. men då finns det väl andra som är värre på den fronten,i så fall.
    Hon har ju inte blivit så bra behandlad av t ex Masha och Maxine sen hon kom dit. Och det kan ju vara en förklaring till att hon kanske inte mår så bra.
    Carpe Diem
  • Gryntroll
    molly50 skrev 2019-02-15 09:19:19 följande:
    De har förmodligen ätit blåbär. 
    Ja det kanske är det, tyckte bara att det var så väldigt blåttblått, inte så där lilablått som det brukar bli av blåbär. Men det kanske helt enkelt var återgivningen på tv som gjorde det...
  • molly50
    Gryntroll skrev 2019-02-15 09:51:08 följande:
    Ja det kanske är det, tyckte bara att det var så väldigt blåttblått, inte så där lilablått som det brukar bli av blåbär. Men det kanske helt enkelt var återgivningen på tv som gjorde det...
    Ja,det är nog möjligt. 
    Carpe Diem
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-02-15 09:26:23 följande:

    Ja,lite pinsamt var det när han blev på fyllan där. Men,som du säger,han verkar ju vara genomsnäll och godhjärtad. 

    Jag kan inte heller riktigt förstå aversionerna mot Tess.

    Det har ju talats om att hon har attitydproblem. men då finns det väl andra som är värre på den fronten,i så fall.

    Hon har ju inte blivit så bra behandlad av t ex Masha och Maxine sen hon kom dit. Och det kan ju vara en förklaring till att hon kanske inte mår så bra.


    Tycker lite synd om Tess faktiskt. Hon verkar va lite för känslig för det ofta rätt grymma spelet på Farmen. Man måste nog va mentalt rätt tuff för stå ut därinne. :/
  • molly50
    flygrl skrev 2019-02-15 10:23:08 följande:
    Tycker lite synd om Tess faktiskt. Hon verkar va lite för känslig för det ofta rätt grymma spelet på Farmen. Man måste nog va mentalt rätt tuff för stå ut därinne. :/
    Ja,samma här.

    Ja,det tror jag med. 
    Carpe Diem
  • Johannus

    Om Bröllopet kan jag tänka mig som så att förr i tiden hade man inga stora Bröllop där man bjöd flera hundra gäster om man var bonde folk....kan vara så att rika bönder ordnade så att släkten samlades, men små bänder hade inte råd.

    Tror nog att Wincent och hans fru efter vigningen på Farmen fick åka någonstans och fira med deras släkt som tv inte visar.

    Att de var Wincent som gifte sig var väl i och för sig bra för om det hade varit någon deltagare som varit med förut så hade det nog blivit gnäll från andra deltagare varför just dem valdes men inte någon av oss.(Bara en tanke)

    Tess hr som tagit på sig offer rollen och är bara sur och tvär så ja man kunde ana att det var hon som blev förste kämpe, men hon är stark om det skulle bli styrka…..sen vet jag inte hur beläst om kunskapen på gården.

    Tror hon väljer Maxin då dem har varit på kant sen de kom till Farmen.

  • Emerencia

    Jag tror inte de var ett riktigt bröllop. Antagen var som redan gifta eller så har dom ett roligt bröllop lite senare med vänner och familj. Detta var ju liksom bara ett spel för att deltagarna skulle få göra något nytt och lite roligt, även för tittarna att det inte blir samma sak år efter år.

  • Johannus
    Emerencia skrev 2019-02-15 15:14:40 följande:
    Jag tror inte de var ett riktigt bröllop. Antagen var som redan gifta eller så har dom ett roligt bröllop lite senare med vänner och familj. Detta var ju liksom bara ett spel för att deltagarna skulle få göra något nytt och lite roligt, även för tittarna att det inte blir samma sak år efter år.
    Så kan det vara ….man ska komma på nya grejer för att Farmen inte ska bli så ensidigt.
    Skulle vara intressant att deltagarna även fick vara med om när en ko kalvar eller en häst som fölar.

  • Grodis15
    Emerencia skrev 2019-02-15 15:14:40 följande:

    Jag tror inte de var ett riktigt bröllop. Antagen var som redan gifta eller så har dom ett roligt bröllop lite senare med vänner och familj. Detta var ju liksom bara ett spel för att deltagarna skulle få göra något nytt och lite roligt, även för tittarna att det inte blir samma sak år efter år.


    Det var nog ett riktigt bröllop:

    www.expressen.se/noje/karlekskuppen-i-farmen-gifter-sig-plotsligt-utan-forvarning/
Svar på tråden Farmen 2019