• Asplövet18

    Bim Juli 2020

    Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
    Kul om ni hittar hit :)

  • Svar på tråden Bim Juli 2020
  • Trio2021

    Hade så himla svårt att ta in det där svaga pluset igår, så va tvungen att ta ett digitalt idag! Nu kanske man vågar tro :D har inte berättat för sambon än, hade tänkt vänta två veckor till till vår årsdag. Men det tror jag inte att jag pallar haha!

  • Undrandee

    Gjorde ett VUL idag på gyn eftersom jag haft ett X och ett MA som sagt... där kunde hon inte så någon graviditet, inget tecken alls! Men heller inget utomkveds kunde hon se. Testen fortsätter att öka i styrka dock.

    Lämnade hCG prov, nytt prov om 48 timmar..

    Är så ledsen just nu... det här var inte vad jag hade hoppats på! :'(

  • Loea
    Trio2021 skrev 2020-07-14 17:50:23 följande:

    Hade så himla svårt att ta in det där svaga pluset igår, så va tvungen att ta ett digitalt idag! Nu kanske man vågar tro :D har inte berättat för sambon än, hade tänkt vänta två veckor till till vår årsdag. Men det tror jag inte att jag pallar haha!


    Haha åh hade fan vart impad av din självkontroll om du lyckades vänta i två veckor!! Vad skönt att fått det bekräftat med digitalt. Tänker ta ett nytt sånt i övermorgon tänker jag och se så det ökat ordentligt :)
  • Trio2021
    Loea skrev 2020-07-14 21:10:08 följande:

    Haha åh hade fan vart impad av din självkontroll om du lyckades vänta i två veckor!! Vad skönt att fått det bekräftat med digitalt. Tänker ta ett nytt sånt i övermorgon tänker jag och se så det ökat ordentligt :)


    Hahaha jag blir fan impad av mig själv om jag håller ut :'D har fått hejda mig själv flera gånger bara igår och idag, så vet inte hur det ska sluta haha! Ja det är så kul att se när det ökar :D tänker nog också ta ett nytt sånt om någon vecka eller två för att se ökningen också! När har du bf? :D
  • Loea
    Trio2021 skrev 2020-07-14 21:39:41 följande:

    Hahaha jag blir fan impad av mig själv om jag håller ut :'D har fått hejda mig själv flera gånger bara igår och idag, så vet inte hur det ska sluta haha! Ja det är så kul att se när det ökar :D tänker nog också ta ett nytt sånt om någon vecka eller två för att se ökningen också! När har du bf? :D


    Haha du får hålla oss uppdaterade! Har bf 21 mars tror jag det var. Så är i v4+1 just nu. Känns som evigheternas evighet bara tills v8 typ när man kan göra UL. Har inga symptom alls känns nästan som att jag ljuger när jag säger att jag är gravid.
  • Trio2021
    Loea skrev 2020-07-14 22:31:07 följande:

    Haha du får hålla oss uppdaterade! Har bf 21 mars tror jag det var. Så är i v4+1 just nu. Känns som evigheternas evighet bara tills v8 typ när man kan göra UL. Har inga symptom alls känns nästan som att jag ljuger när jag säger att jag är gravid.


    Det ska jag absolut göra :D haha ja tiden går alltid så otroligt långsamt ibland! Ska du boka på privat klinik då, i vecka 8? :) skönt utan symptom men ändå inte! Man nojar mer utan symptom, men man kan må piss med symptom haha. Jag joppas jag klarar mig hyfsat bra denna gång, mådde lite illa med mitt första barn, mådde piss med mitt andra. Så jag hoppas på en kräkfri resa tredje gången gillt! :)
  • Jojjo1991

    Jag har spökläst tråden under månaden. Efter att ha känt mig lite illamående, haft känningar i äggstockarna och i ljumsken samt molvärk i flera dagar så kunde jag inte längre hålla mig. Jag gick upp för 20 minuter sen för att ta ett graviditetstest och det var positivt! :) BF är kring 24 mars 2020.

  • Staus
    Undrandee skrev 2020-07-14 18:09:39 följande:

    Gjorde ett VUL idag på gyn eftersom jag haft ett X och ett MA som sagt... där kunde hon inte så någon graviditet, inget tecken alls! Men heller inget utomkveds kunde hon se. Testen fortsätter att öka i styrka dock.

    Lämnade hCG prov, nytt prov om 48 timmar..

    Är så ledsen just nu... det här var inte vad jag hade hoppats på! :'(


    Men fy!!! Kan man ha hcg utan en graviditet eller gav de någon förklaring på vad som hänt?
  • Staus
    Loea skrev 2020-07-14 22:31:07 följande:

    Haha du får hålla oss uppdaterade! Har bf 21 mars tror jag det var. Så är i v4+1 just nu. Känns som evigheternas evighet bara tills v8 typ när man kan göra UL. Har inga symptom alls känns nästan som att jag ljuger när jag säger att jag är gravid.


    Där är jag med, har lite symtom men samma som vid pms typ. Efter ett MF/MA så går jag och tänker mycket på att det kan bli galet. Men men... Man får väl se vad som sker och hoppas att det går vägen denna gång.
  • Undrandee
    Staus skrev 2020-07-15 05:22:21 följande:

    Men fy!!! Kan man ha hcg utan en graviditet eller gav de någon förklaring på vad som hänt?


    Vet ej men mår sjukt dåligt över detta nu
Svar på tråden Bim Juli 2020