Fråga experten: Inaktiva: Allergiexperten forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fruktosintolerans av banan­s­mooth­i­e Inaktiva­: Allergie­xperten 2,6k 0 Hejsan. Jag har nyligen fått reda på att jag har fruktosintolerans, men jag har inte fått... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
2,6k
UTSLAG! av ellen­s Inaktiva­: Allergie­xperten 827 0 Hejsan! Jag skulle vilja veta vad ni har för erfarenhet av dessa utslag!? http://enroc... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
827
Äggallergi av Acnai­b Inaktiva­: Allergie­xperten 689 0 Min dotter, nu 15 mån har konstaterats som äggallergiker. Hon kan äta ägg i exempelvis p... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
689
Är det troligt att pollenallergin blir sämre? av Torst­e­n76 Inaktiva­: Allergie­xperten 629 0 Jag har en dotter på 5 år som är pollenallergisk. Vi märkte det första gången när hon var... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
629
Allergi av Mysti­c Inaktiva­: Allergie­xperten 568 0 Jag har varit med snart 3åriga dottern på barnmottagningen ett par gånger nu, de första de... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
568
Mjölkallergisk eller bara inte redo? av Linda­M­amman Inaktiva­: Allergie­xperten 726 0 Vår son, snart 6 mån, har sedan ett par veckor tillbaka fått prova smakisar (kokt pot/moro... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
726
Vad gör jag om jag får nässelutslag av Antik­v­arien Inaktiva­: Allergie­xperten Antikvarien
Äldre 19 Apr 08:53
2,3k 2 Hej, Förra året fick jag nässelutslag över halva kroppen. Det började med händerna och s... Inaktiva­: Allergie­xperten Antik­v­arien Äldre 19 Apr 08:53
2
2,3k
Mjäll och eksem i underlivet av Ixa Inaktiva­: Allergie­xperten 822 0 Hej! Jag får då och då ett eksemliknande utslag på (hur beskriver man den...?) förhuden... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
822
Kräkningar och allergi av Anony­m (Alle­r­gi?) Inaktiva­: Allergie­xperten Anonym (Allergi?)
Äldre 16 Apr 08:50
3,1k 2 Min dotter på snart två år har precis fått konstaterat atopiska vinterfötter. Jag hoppas... Inaktiva­: Allergie­xperten Anonym (Allergi?) Äldre 16 Apr 08:50
2
3,1k
Extra känslig nu? av Wingl­u­r Inaktiva­: Allergie­xperten 580 0 Jag undrar om det kan vara så att dottern är extra känslig nu..? Vi började provocera gen... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
580
Mjölkallergi av Bia 80 Inaktiva­: Allergie­xperten Bia 80
Äldre 13 Apr 07:49
1,1k 2 Hej! Min son är drygt 2 år och har haft ständiga besvär med mage samt öroninflammatione... Inaktiva­: Allergie­xperten Bia 80 Äldre 13 Apr 07:49
2
1,1k
Allergiundersökning av iser Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten Carina
Äldre 12 Apr 08:58
1,2k 1 Vår niomånader gamla dotter fick en allergisk chock mot ägg. När hon  på akuten fick medic... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten Carin­a Äldre 12 Apr 08:58
1
1,2k
Klagar på ont i magen! av ak73 Inaktiva­: Allergie­xperten 689 0 Vår dotter som just fyllt 3 år har klagat på ont i magen i flera månader. Sökte läkare på... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
689
Prickig, överkänslig fyra månaders? av Mumin­8­0 Inaktiva­: Allergie­xperten 985 0 Hej! Vår fyra månaders dotter har börjat få prickar i ansiktet och på hakan/halsen samt... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
985
Pollenallergiker eller bara snorig? av Smirr­e­tisse­n Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 9 Apr 15:41
937 1 Min kille på drygt 3 år har börjat nysa väldigt mycket. Han är också rinnig i näsan (har... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 9 Apr 15:41
1
937
Kan man vara allergisk mot saliv? av Anony­m Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 9 Apr 11:45
4,4k 1 Hej Det är så att jag behöver ha hjälp med en sak. Jag har börjat reagera på katt,hund... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 9 Apr 11:45
1
4,4k
Tvättmedel och överkänslighet av Anony­m (käns­l­ig) Inaktiva­: Allergie­xperten Anonym (känslig)
Äldre 8 Apr 15:13
1,8k 2 Jag har gjort mängder med allergi tester men de kommer alltid upp blanka fast jag visar sy... Inaktiva­: Allergie­xperten Anonym (känslig) Äldre 8 Apr 15:13
2
1,8k
Vad kan det vara? av ALO Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten Carina
Äldre 8 Apr 12:38
818 1 Vår dotter som är 11 månader har börjat få ordentliga utslag på kinderna som blossar upp l... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten Carin­a Äldre 8 Apr 12:38
1
818
Veteallergi av Anony­m Inaktiva­: Allergie­xperten Anonym
Äldre 7 Apr 22:50
1,7k 2 Har en 15 mån gammal son. Har sedan 2 mån ålder ätit mjölproteinfri kost och sedan 1 års å... Inaktiva­: Allergie­xperten Anonym Äldre 7 Apr 22:50
2
1,7k
prickar av Anony­m (pric­k­ar) Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten EvaMaria
Äldre 7 Apr 12:44
940 1 Hej har ett barn på sex år som över natten fått hela magen, ryggen och armarna fulla av rö... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten EvaMa­r­ia Äldre 7 Apr 12:44
1
940