Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Använder du ordet 'hen' ? av lille Birge­r Efterlys­ning - media lille Birger
Äldre 16 May 17:55
1,9k 9 Jag håller på att göra en undersökning om attityder mot könsneutrala personliga pronomen.... Efterlys­ning - media lille Birge­r Äldre 16 May 17:55
9
1,9k
Föräldra lediga mammor/pappor i Borensberg. av Elon7­7 Efterlys­ning - media 1,7k 0 Hejsan, jag och min sambo är ganska så nyinflyttade hit till borensberg, har bott här dryg... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Köpte du allt nytt eller begagnat till bebisen? av alfab­e­ta11 Efterlys­ning - media Ajkje
Äldre 15 May 21:34
1,6k 1 Hur tänkte Du kring ekonomin när ert/era barn föddes? Köptes allt nytt eller begagnat? ... Efterlys­ning - media Ajkje Äldre 15 May 21:34
1
1,6k
Du som har signalhund/servicehund ! av elonp­e­lon Efterlys­ning - media 1,9k 0 Finns det någon som har utbildat sin hund till signalhund som är hörselskadad/döv och som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Varför föda barn på sommaren? av NinaJ­o­urnal­i­st Efterlys­ning - media Alexi
Äldre 10 May 21:26
12,9k 96 Hej alla blivande mammor och mammor! Jag är reporter på tidningen Fokus. Jag vänder mig t... Efterlys­ning - media Alexi Äldre 10 May 21:26
96
12,9k
Medverkande sökes till ett barnprogram av Ebba 102 Efterlys­ning - media 2,2k 0 www.svt.se/snoffedodenochjag  Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,2k
Musik under förlossningen - intervju? av Krydd­a­n Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej! Jag heter Anna Lagerblad och arbetar som reporter på Svenska Dagbladet, Idagsidan. ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Enkät - dina kunskaper om datorsäkerhet av Susan­n­e Sparv Efterlys­ning - media Susanne Sparv
Äldre 7 May 20:56
886 2 Jag heter Susanne Sparv och håller på med mitt slutarbete på Blekinge Tekniska Högskolas I... Efterlys­ning - media Susan­n­e Sparv Äldre 7 May 20:56
2
886
stjärngtyg av Nenta Efterlys­ning - media 1,0k 0 söker stjärntyg, har sätt några som har gardintyg med prickar på och i dessa prickar är de... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Klappa på gravidmagen - OK eller inte? av Repor­t­erEli­n Efterlys­ning - media Dr Mupp
Äldre 4 May 21:58
833 1 Hej alla härliga mammor! Jag heter Elin och är reporter på tidningen amelia. Just nu hå... Efterlys­ning - media Dr Mupp Äldre 4 May 21:58
1
833
Har du döpt ditt barn efter en kändis barn? av Andre­a­G Efterlys­ning - media 1,9k 0 Hej! Jag heter Andrea Gunnarsson och är reporter på Expressen. Jag håller på med en art... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Enkät till kandidatuppsats, tar endast 3 min ! av elsaa­n­na Efterlys­ning - media Velouria
Äldre 4 May 20:55
1,1k 9 Hej på er! :) Skulle bli tacksam om just Du kunde ta dig tid att svara på en enkät om s... Efterlys­ning - media Velou­r­ia Äldre 4 May 20:55
9
1,1k
Mysigt med klapp på gravidmagen? Tidningen amelia av Repor­t­erEli­n Efterlys­ning - media Mariohn
Äldre 4 May 13:37
860 3 Hejhej! Elin heter jag och är reporter på tidningen amelia. Just nu håller vi på att s... Efterlys­ning - media Mario­h­n Äldre 4 May 13:37
3
860
Skilt par med barn (gällande semesterplanering) söker för artikel i Expressen av frida­b­ergst­e­n Efterlys­ning - media 1,6k 0 Frida Bergsten heter jag och jobbar som reporter på Expressen. Jag håller på att skriva e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Sök till nytt dejtingprogram av dream­d­ate20­1­2 Efterlys­ning - media 2,1k 0 Fyra dejter, fyra middagar och romantiska äventyr som avslutas med en lyxig weekend tillsa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,1k
Studentundersökning, tacksam för medverkan. av Marto­n Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej kära medlemmar och alla ni anonyma. Vi är en grupp studenter från Jönköping Högskol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Kolmården-tävling? av Annap­a­nna83 Efterlys­ning - media Redaktör
Äldre 27 Apr 10:57
750 2 Vart tog tråden med tävlingen där man kunde vinna ett Kolmården-äventyr vägen? Efterlys­ning - media Redak­t­ör Äldre 27 Apr 10:57
2
750
lön på sommarjobbet (coop) av marwt­i­n Efterlys­ning - media Mynta
Äldre 23 Apr 22:54
4,2k 5 Jag är 15år och undrar hur mycket jag borde tjäna på mitt sommarjobb på coop. Skulle helst... Efterlys­ning - media Mynta Äldre 23 Apr 22:54
5
4,2k
Enkät om dig och ditt boende av klasm­a­rtin Efterlys­ning - media cloudberry79
Äldre 23 Apr 20:16
1,6k 9 Hej!  Jag skriver en magisteruppsats i mikroekonomi vid Ekonomihögskolan vid Lunds Univ... Efterlys­ning - media cloud­b­erry7­9 Äldre 23 Apr 20:16
9
1,6k
Lån för att göra plastikoperation? av Linne­a Luttu Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag vill gärna veta om det finns någon som tagit lån från kreditinstitut eller bank för at... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k