Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Skilt par med barn (gällande semesterplanering) söker för artikel i Expressen av frida­b­ergst­e­n Efterlys­ning - media 1,6k 0 Frida Bergsten heter jag och jobbar som reporter på Expressen. Jag håller på att skriva e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Sök till nytt dejtingprogram av dream­d­ate20­1­2 Efterlys­ning - media 2,1k 0 Fyra dejter, fyra middagar och romantiska äventyr som avslutas med en lyxig weekend tillsa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,1k
Studentundersökning, tacksam för medverkan. av Marto­n Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej kära medlemmar och alla ni anonyma. Vi är en grupp studenter från Jönköping Högskol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Kolmården-tävling? av Annap­a­nna83 Efterlys­ning - media Redaktör
Äldre 27 Apr 10:57
727 2 Vart tog tråden med tävlingen där man kunde vinna ett Kolmården-äventyr vägen? Efterlys­ning - media Redak­t­ör Äldre 27 Apr 10:57
2
727
lön på sommarjobbet (coop) av marwt­i­n Efterlys­ning - media Mynta
Äldre 23 Apr 22:54
4,2k 5 Jag är 15år och undrar hur mycket jag borde tjäna på mitt sommarjobb på coop. Skulle helst... Efterlys­ning - media Mynta Äldre 23 Apr 22:54
5
4,2k
Enkät om dig och ditt boende av klasm­a­rtin Efterlys­ning - media cloudberry79
Äldre 23 Apr 20:16
1,6k 9 Hej!  Jag skriver en magisteruppsats i mikroekonomi vid Ekonomihögskolan vid Lunds Univ... Efterlys­ning - media cloud­b­erry7­9 Äldre 23 Apr 20:16
9
1,6k
Lån för att göra plastikoperation? av Linne­a Luttu Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag vill gärna veta om det finns någon som tagit lån från kreditinstitut eller bank för at... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Är du syskon till en missbrukare? av Anna och Katar­i­na Efterlys­ning - media Anna och Katarina
Äldre 23 Apr 10:09
1,8k 3 Är du syskon till någon som missbrukar? Har du kanske känt konstant oro, hatkärlek och... Efterlys­ning - media Anna och Katar­i­na Äldre 23 Apr 10:09
3
1,8k
Trinny & Susannah kommer till Halmstad! Behöver du en makeover? av Masti­f­f Efterlys­ning - media 2,0k 0 Denna helg befinner vi oss i Halmstad för att träffa makeover-sugna kvinnor och män. Är ni... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,0k
Delta i vår enkät på nätet! av Onlin­e­Konta­k­t Efterlys­ning - media IsDimma
Äldre 16 Apr 09:18
991 2 Hej! Skulle någon vilja vara med i en intressant enkätstudie? Den behandlar kontakter o... Efterlys­ning - media IsDim­m­a Äldre 16 Apr 09:18
2
991
Udda vänskaper sökes till reportage av journ­a­lista Efterlys­ning - media 1,1k 0 Till ett reportage i tidningen Topphälsa sökes vänner som är väldigt olika varandra. Det k... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Förlossningsinspiration av lotus­m­amman Efterlys­ning - media 973 0 Hej! Jag söker mammor som skulle vilja dela med sig av sina positiva förlossningsberätt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
973
Du som är 40 år och nyss fått barn, till Mamareportage av journ­a­lista Efterlys­ning - media 955 0 Till ett reportage i Mama sökes en tjej som är 40 år och som fått barn för 5-8 månader sed... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
955
Du som är 20 år och nyss fött barn, till Mama av journ­a­lista Efterlys­ning - media 914 0 Till ett reportage i Mama sökes en tjej som är 20 år och som fått barn för 5-8 månader sed... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
914
Intervju om Multipelt Skleros av Semir­a Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag heter Semira och arbetar på ett företag som heter QQFS AB. Vår huvudsakliga ve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Intervju med anhörigvårdare av Språk­g­ransk­n­ing Efterlys­ning - media 951 0 Hej!           Jag heter Irene och arbetar på ett företag som heter QQFS AB. Vår huvuds... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
951
Intervju om diabetes - deltagare sökes av Språk­g­ransk­n­ing Efterlys­ning - media 954 0 Hej!           Jag heter Irene och arbetar på ett företag som heter QQFS.            ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
954
Någon med erfarenhet av Alektum Inkasso? av deadw­o­od Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej! Jag är journaliststudent och behöver komma i kontakt med någon som har erfarenhet av... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Känner du någon som lider av samlarmani? av charl­o­tta sundq­v­ist Efterlys­ning - media 1,5k 0 Vi söker personer till ett kommande tv-projekt där vi vill skildra och upplysa om samlare... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Enkät om kyrklig vigsel av sting­e Efterlys­ning - media nokz
Äldre 5 Apr 22:01
541 1 Har du gift dig i kyrkan? Då kan du svara på vår enkät! Den tar max fem minuter, och... Efterlys­ning - media nokz Äldre 5 Apr 22:01
1
541