Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Har du förlorat ett barn - hjälp mig genom att svara på min enkät! av En ängel­s mamma Efterlys­ning - media En ängels mamma
Äldre 3 Apr 14:40
1,1k 4 Hej! Jag går sista terminen på min utbildning och håller just nu på med mitt examensarb... Efterlys­ning - media En ängel­s mamma Äldre 3 Apr 14:40
4
1,1k
Studie om föräldrars upplevelse av att ha ett barn med autismspektrumtillstånd och vilket stöd och hjälp föräldrarna erhåller från BVC och skolhälsovården av chris­t­inasv­e Efterlys­ning - media 1,3k 0 Studie om föräldrars upplevelse av att ha ett barn med autismspektrumtillstånd och vilket... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Jobbar du som personalchef eller har andra arbetsuppgifter där du arbetar med rekryteringar och anställningar? av Anna Pauli­t­a Efterlys­ning - media 1,4k 0 Har du gjort detta i minst 3 år eller har en personalvetarutbildning bakom dig, samt anstä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Ledarskap på distans - Snälla hjälp oss! av Madbe Efterlys­ning - media 1,1k 0 Vi är två personalvetarstudenter vid Umeå universitet. Vi läser nu sista terminen på vår u... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Anonym enkät om graviditet av Lihee­k Efterlys­ning - media darling76
Äldre 1 Apr 18:10
1,2k 10 Hej! Jag heter Linn och håller på att göra ett examensarbete om alkohol och graviditet och... Efterlys­ning - media darli­n­g76 Äldre 1 Apr 18:10
10
1,2k
Långpendlare för tidningsartikel? av Helli­n Efterlys­ning - media Korsriddaren
Äldre 28 Mar 14:47
940 7 Hej! Jag är frilansjournalist och söker någon som veckopendlar eller på annat sätt "långp... Efterlys­ning - media Korsr­i­ddare­n Äldre 28 Mar 14:47
7
940
Dyra tillval i hyresrätt av Conny­P­etter­s­son Efterlys­ning - media 1,7k 0 Hej! Jag heter Conny Pettersson och är reporter på Hyresgästföreningens medlemstidning He... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Hjälp två marknadsföringsstudenter! Vad tycker du? av Cajsa­I­da Efterlys­ning - media Diablo
Äldre 28 Mar 11:22
864 3 Hej alla fantastiska föräldrar! Vi är två studenter som läser sista året på Handelshögs... Efterlys­ning - media Diabl­o Äldre 28 Mar 11:22
3
864
Casting för Trinny & Susanna stylar om Sverige! Sök nu. av Masti­f­f Efterlys­ning - media Milf69
Äldre 27 Mar 16:38
3,6k 5 Denna vecka befinner vi oss i Örebro och Norrköping för att träffa makeover-sugna kvinnor... Efterlys­ning - media milf6­9 Äldre 27 Mar 16:38
5
3,6k
Casting för Trinny & Susanna stylar om Sverige! Sök nu. av Masti­f­f Efterlys­ning - media 1,3k 0 Denna vecka befinner vi oss i Örebro och Norrköping för att träffa makeover-sugna kvinnor... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Enkät om kvinnors vanor vid E-handel av Marcu­s 935 Efterlys­ning - media 1,0k 0 Jag heter Marcus Thörn och håller just nu på med mitt examensarbete på KTH. Jag undersöker... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
hitta aisha/ find aisha av Vävar­e­n Efterlys­ning - media 1,8k 0 HEJ Aisha Gloria Mauritzon Abdillahi har blivit bortförd från sverige till Somalia utav si... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,8k
Designstudent söker familj med barn som har högfungerande autism eller aspergers för examensarbete! av helen­p­han Efterlys­ning - media helenphan
Äldre 22 Mar 22:34
1,1k 4 Hej kära föräldrar! mitt namn är Hélen Phan, jag är 22 år och läser mitt sista år på kan... Efterlys­ning - media helen­p­han Äldre 22 Mar 22:34
4
1,1k
Hjälp två marknadsföringsstudenter! av Cajsa­I­da Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej alla fantastiska föräldrar! Vi är två studenter som läser sista året på Handelshögs... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Nyfödda & barn upp till 3 år i Göteborg sökes ... av nanna­b Efterlys­ning - media 1,4k 0 ... ... för fotografering till bok om föräldraskap och barns utveckling. Boken skrivs av... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Föräldrar till barn med diabetes sökes av Språk­g­ransk­n­ing Efterlys­ning - media Nex
Äldre 21 Mar 10:00
629 1 Hej! Jag heter Irene och arbetar på ett företag som heter QQFS. Just nu söker vi fö... Efterlys­ning - media Nex Äldre 21 Mar 10:00
1
629
Trinny & Susannah är tillbaka i Sverige! Behöver Du en makeover? av Masti­f­f Efterlys­ning - media Alle
Äldre 20 Mar 13:00
1,4k 5 Har du fastnat i mysdressen eller aldrig vetat vilka kläder som passar just dig? Vill du k... Efterlys­ning - media Alle Äldre 20 Mar 13:00
5
1,4k
Projekt:Föräldrar som valt BORT/ångrat växelvisboende sökes! av Proje­k­t Efterlys­ning - media Ebba Caroline
Äldre 19 Mar 21:02
773 2 Hej, Jag är socionomstudent vid Mittuniversitetet och ska skriva min kandidatexamen nu... Efterlys­ning - media Ebba Carol­i­ne Äldre 19 Mar 21:02
2
773
Bebis till filminspelning i Skåne sökes av Anton­F­ilm Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Vi ska spela in en kortfilm i Skåne och söker nu efter en bebis som ska vara med i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Intervjupersoner i Skåne sökes av Frila­n­slott­a Efterlys­ning - media jelicka
Äldre 13 Mar 10:58
887 2 Hej! Jag heter Charlotte Lundqvist och är frilansjournalist.  Jag skriver artiklar om bar... Efterlys­ning - media jelic­k­a Äldre 13 Mar 10:58
2
887