• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mal

Ska till Ullared imorron! Några tips och råd från experterna?

• ia1

Ska med till Ge-Kås imorgon! Har världens längsta inköpslista och en suckande sambo. Han har sluppit åka med de senaste gångerna men nu är det han och jag och jag har tom gjort små färgade post-its med saker från listan så man kan dela på "jagandet".
    Vet inte om det varit långa köer och mycket folk, lika bra att förbereda sig på det. Kan ju alltid ringa på morgonen med.

Mal; Ett tips är att ta med sig mackor och fika! Det finns bara automater där inne och man behöver energi för att orka gå runt där och slåss med galna tanter!

Det finns bra förslag, det finns dåliga förslag och så finns det ias förslag...
  • sandy85

bara ca 2 månader kvar nu :) ska väl snart bestämma datum.. hur många overaller behövs till en 1 åring som kommer gå på dagis? räcker det med 2?

• aragon

Var på Ullared i torsdags.....älskar detta ställe.... MEN va mycket folk..har aldrig fått parkera sååå långt bort...men ingen kö in fast att jag inte var där förrens vid 10

Hade fått in ett bra sortiment av vinterkläder och mössor vantar så det blev lite handlat...

Älskar mina bonusbarn och min man
  • jacklin

Sandy85: Ja det räcker med 2 overaller, absolut. Jag har bara haft en till mina och de har klarat sig bra med det.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden