• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Annelie024

Vi tänkte åka till Gekås den 16 augusti. Sist vi var där så kom vi dit när de öppnade och kunde gå rakt in. Då var vi där i september tror jag. Längre fram på dagen blev det supermycket folk därinne. Men denna gången tänkte vi åka så att vi är där på eftermiddagen. Har hört av en kompis att det är mindre folk där inne då. Stämmer detta, någon som vet? De har väl öppet till klockan 20 varje dag nu på sommaren?

Längtar...!! Hoppas att där finns bra overaller till mina flickor som är 1 och 4 år gamla.

• hib58

Hej Anna7506
    Om Du inte varit där innan och dessutom har en liten med Dig.
    Då skulle jag övernatta i Ullared. Ge-Kås har en camping med stugor samt även övernattning i hus isamhället.
    Fast jag skulle nog välja ett vandrarhem som ligger ca 1 mil därifrån i en underbar natur. www adressen är /www.kulturgarden.com/.

Det tar ju en stund att gå igenom hela Ge-Kås och så finns det ju mer affärer i samhället Ullared. Ibland kan det ju vara gott att gå igenom vad man handlat. Ångrar man sig kan man ju lämna tillbaka dagen efter.

• Spegel

Vi var där med en 9 månaders och en 2½ åring. Givetvis tar det längre tid när man har barnen med sig men det är långt ifrån omöjligt. Övernatta två nätter på campingen för att riktigt hinna med allt och även affärerna runt om. Bad för stora flickan och lek i lekparkerna var även det dagliga sysselsättningar..=)
    Så visst tror jag det funkar med en 15 månaders..=)

• jacklin

villasibylla:

Jag har det kortet och tycker den är helt okej. Funkar såhär:
    Man kan dela upp allt man köper på 5 eller 11 månader utan ränta, men uppläggningsavgiften är på 175kr och sen blir den en viss del till sen när man har handlat färdigt, jag tror det är 10% men är inte helt säker. Man måste prata med kundtjänst för att lägga in så att man kan dela upp den, annars blir det att man måste betala månaden efter eller dela upp mot ränta.

Kortet funkar även på en massa andra ställen. Finns att få avbetalningar på Elgiganten och NetonNet, men funkar som kreditkort så gott som överallt.

• villasibylla

Nån som köpt nått användbart eller spännande som man bara måste ha

• Spegel

Villasibylla: Gardiner *måste haaaaa*

• musli

Hej hopp.
    Var på Gekås igår och OJ med folk!!! Vi kom dit strax efter 4 och det var kö in!!! Sen var det säkert 40 minuters kö ut klockan 8 när de stängde!!! Fy satan säger jag bara...
    Sen kändes det utplockat också... Ska nog dit nästa vecka också, passar på när jag ändå är här nere i halland...

//semester-morsan...
  • Ekorrfamiljen

Woohooo! Var på Ge-Kås i lördags och shoppade loss för över 6000:- Kassakvittot var närmare en meter långt. Hoppsan! Generad Det blev massor av kläder till mina söner iaf. Äldste sonen fick nästan en helt ny garderob. Vi köpte också BMX-sulkyn som vi invigde på söndagen. Den var suverän!! Bara 439:- ! Verkligen värd sitt pris... Av gudmor som också var med på shoppingturen fick Vendel en resesäng. Den var toppen! Stabil och bra.

**Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
  • Ekorrfamiljen

Just det.. Vi kom dit halv 9 på morgonen, ingen kö alls och knappt en själ inom synhåll inne på varuhuset. Under dagen blev det väl lite mer folk, men inte så att man fick panik direkt. När vi skulle ut 15.30 var det en före oss i kön bara.

(Detta var alltså en lördag direkt efter löning.. Var var allt folk??)

**Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
  • little superstar

Ingen som vart där och köpt overaller? Lust att lägga ut lite bilder? Längtar så...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden