• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • sandy85

joo jag vet att det brukar finnas det men då jag var där o skulle köpa så var de typ slut fanns jätte dåligt med det..men förhoppningsvis har dom fått in fler nu till vintern :D

• sandy85

jag ska dit i början va oktober :D yippppiiie.. han skramlat ihop 5500 än så länge. har 7 syskon att köpa julklappar till plus att dom fyller i oktober, november sen min dotter ska få julklappar :S shiiit kommer bli pank :)

• villasibylla

Idag ska jag börja packa... Ullared here i come

• skrattigtjej

JAG VA PÅ GEKPS I FREDAGS köpte dock inget.. men de va mkt där juh som vanligt :)

• Amanda

skrattigtjej:
    Var du på Gekås utan att handla något????
    Ojojoj det skulle jag aldrig klara
    Jag vill så gärna åka dit men har ca 50 mil enkel resa....
    Ska dock åka dit med min bästis så fort min son tar flaska
    Då blir det verkligen seriös SHOPPING
    Och sover tom över 2 nätter på campingen

• skrattigtjej

Amanda

Haha ja de va faktiskt svår,t men hade fullt upp med min syster son theo han e snart 1.5år och han ska charma alla och allt.. haha han säger hela tiden hoho till alla.. och skriker inte lite högt så, och knäcker sej när folk kolla på honom.. haha.. han e inte klok juh haha.. så sätte man han på gekås golvet, ja då springer han runt och leta mumsiga pris lappar att tugga på haha.. han e rolig.. han ÄLSKAR tjej saker haha.. undra va han blir när han bli stor haha
    Mamma fick lite dåligt samvete, för ja inte fick låna hennes gekås kort och betala av henne, hade behövt mkt saker.. Men jag sket i de, för mina stora systrar e sådana där.. åhhhh de får inte plats och de och de och de.. urk orka ej bättre spara, skriva lista och åka nån dag sj med en kompis elle nåt
    Haha.. för min syster son han gick ju runt och flörtade med en liten tjeja på kanske 2år.. haha, ja ha lärt han göra släng pussa, stog han och gjorde mot henne och pusse mun, hon blev glad iaf och min syster son sken upp söttisen
    jag och mamam tänkte handla en mini gekås vagn till honom.. Han ha faktiskt vat med sedan han va några vecko gammal på gekås
    haha han ha vat med om mkt den.. han får nog snar gekås absinens, som vi resten av familjen har snart vill han bara ha gekås saker haha.. skrattar... Hoppas bli gravid snart med.. så man kan köpa vagn och alla andra saker.. SOM FATTAS HAHA..

mamma hade en hobey innan, handlade på rea, men mest gekås... rea saker.. och sådana där bebbis saker och kläder.. hon ha en hel kista full med kläder och lek saker. jag ha en låda, än så länhe, med bärsele, saker... kläder och spjäl säng, babby skydd (ja köpt sj) och en barnstol mm haha... gälle va förbered ;) om inte annat som present te nån,.. haha vika ursäkte

de smitta av sej haha ok ja erkänne ja e gekås beroende freak haha så nöjda

• mal

mama81: Ja när jag var där för ca en vecka sedan fanns mickeyspisen. Kom inte ihåg vad den kosta dock

• tottalisa

Jisses, jag som bor 20 min från Ge-Kås är nästan aldrig där.

• PernillaWaxin

Hej!
    Kom hem från semestern vi handlade 3 gånger på Ge gås för ca 5000kronor.
    Jag ska lägga in bilder och lite priser på min blogg snart kanske kommer upp imorgon

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden