• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • villasibylla

Huh!!

Jag hade en ruskig mardröm i natt. jag va i ullared o hittade INGET!!

Hoppas att jag slipper det cenariot hihi.
    I morgon bär det av, vi har ju tur med vädret oxå så då blir det bada i varberg på dagen o gekas på kvällen.
    Vi skulle ju till high chapparall oxå på hemvägen, men nu känner jag mej lite hispig, ang vinterkräkan o axels tivoli med alla olyckor. Va säger ni???

• Småbarnsliv

Hejsan! Har de fått in några vinterklädedr på Gekås??? Vi är inne på att kanske åka dit på torsdag, men ja har det kommit in är frågan..

• skrattigtjej

SiHa

jag såg endast docxj en jacka, men längst in, där vid herr kläderna, fanns de tro ja

• Avelyn

Beställde nyss ett allväderset till dottern att ha i höst då min syster är på Gekås. Knepiga barnstorlekar de hade.. 80 och 90, inget däremellan. Ingen 86. Svårt val. Valde 90 trots att dottern ligger mellan 80 och 86 i kläder. Får ångest över att det inte var rätt. Någon som köpt galonkläder/allväderställ till barn där som vet om de är små eller stora i storlekarna ?

• mammutten81

SiHa, Ja jag såg rätt mycket vinterjackor!
    Både till vuxna och barn och jag var där i fredags, även juldukar och några få julljusstakar.

ÄLSKAR ULLARED!!!

• Ekorrfamiljen

SiHa: Hittade massor av vinterkläder när vi var på Ge-Kås förrförra veckan!

Jag brukar köpa nån storlek större än barnen egentligen har, så du gjorde nog rätt Alveline.

**Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
  • Småbarnsliv

Hehe nu är det bestämt att vi åker dit på torsdag.. Gubben & jag.... Mamma & hennes kille är barnvakt..

• Lina 82

Nu är det ett tag sedan jag var här.

På lördag bär det av till Ullared, listan med saker jag bör handla är lång. Det är tur vi ska vara nere några dagar!

• mama81

jag fråga innan om det va någon som visste om de säljde mickyspisar till barnen i ullared. Jag har mailat dom och fick svar att det gör de och de kostar 199:-

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden