• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Ekorrfamiljen

Nope, hittade inga fina overaller till min bebis. Han kan förresten råka hinna växa ur den om jag köper en nu. Han har gått upp 3 kg redan sen han föddes för 3 månader sen. Han har redan 68 i bodystorlek, så jag vågar inte chansa och köpa nåt i 68 inför vintern och 74 såg alldeles för stort ut.. Hmm..

**Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
  • Spegel

Ifjol köpte vi täckbyxa och täckjacka till vår stora flicka (då 1½ år) Kanonbra kvalitet och jättefin. 199kr.
    I år hittade vi liknande set till båda barnen (9 månader och 2½ år) för 249 kr.
    Overaller var det sämre med. Det är som överallt annars. Små barns overaller görs tydligen inte vattentäta..=/ om man inte vill betala multum... och det är ett krav från min sida även då barnet är litet.

• Ekorrfamiljen

Jag köpte däremot ett "skidset" till 11-åringen. En termojacka och tillhörande byxa för 189:- Jätteskön kvalitet och det verkar varmt också.

**Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
  • villasibylla

Åhh nu börjar det närma sig för mej

Tisdag morgon bär det av, med en liten av stickare till ikea

• Royalisten

Vad brukar dom ha för julsaker på Gekås?Brukar dom ha typ sånt att dekorera huset med?Det är mest det jag är intresserad av!

• Moonfisher

Royalisten - Julsaker har dom inte mängder av, men tomtar, etiketter, omslagspapper, adventsljusstakar bla. Osså brukar dom ha sånt o klä in huset med!

• ia1

Var på Ge-Kås i måndags och vi kom dit vid halv elva och det var lång kö då med.
    Den tog bara ca 25 min men de som kom efter oss fick nog stå bra mycket längre än så - vi hade tur som inte kom senare säger jag bara!!

Handlade jättemassor!! Skrattande
    Bebissakerna finns på kort i galleriet (samt priser) om någon vill titta.
    Vi fick också ett kassakvitto som var en meter långt *fniss*

Det finns bra förslag, det finns dåliga förslag och så finns det ias förslag...
  • Pepa

Hej
    Ska till ullared på tisdag...Finns det några fina killkläder 74/80 samt för en 10 o 12 åring?
    Så jag inte åker ner i onödan menar jag

**Mamma till Rebecca, Sara och Matteus**
  • Pepa

Ska kolla efter dej

**Mamma till Rebecca, Sara och Matteus**
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden