• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • hib58

Hej
    Nu regnar det i och omkring Ullared.
    Brukar innebära mycket folk.
    Men lycka till med shoppandet.

• aragon

hib58 Jag avr ju där i torsdags i HETTA och STRÅLANDE sol....det var MYCKET folk även då.......

Älskar mina bonusbarn och min man
  • jacklin

jo det har ju vart löning nu så då spelar det ingen roll vad det är för väder, finns massor med folk ändå. Fast ett bra tips för att slippa så mycket folk just vid löning är att åka fredag eftermiddag/kväll, det har vi gjort och inte alls mycket folk. Då har vi vart där vid 17 tiden

• hib58

Hej igen.
    Om Ni inte kört till Ullared (idag måndag 31/3)11:50, ring Gekås innan Ni kör eller kolla på hemsidan.
    Trafikkaos i Ullared. Folk överallt.

• villasibylla

Hej!

Är det nån som har det där betalkortet?? Hur funkar det?
    ha det gottit!

• anna7506

Planerar att resa till Ullared för första gången i mitt liv.  Ni som brukar åka dit och vet hur det är med folk, är det en bra tid att besöka Ullared första veckan i sep. tis.-ons? Är det svårt att ha med sig en 15 månaders?

• Månsi

ååå va sugen jag blir att åka dit då men det kommer någ inte at bli förns närmare nov

• Royalisten

Nästa vecka ska jag till Ullared!Jippi,blir nog inte så mycket shopping dock...Kanske mest spaning vill nog dit och shoppa julsaker vecka 44 istället!

• aragon

Royalisten:

V.44 är INGEN bra vecka att åka...har gjort det några gånger och det är fullt med folk då

Älskar mina bonusbarn och min man
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden