• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mama81

e det någon som vet vad de går på i vanliga affärer? Mickyspisen alltså

• mama81

e det någon som har köpt sulkyn på ullared (439 ??? har ni någon bild på den eller skulle ni vilja ta en bild på den så man fick se den...??? E den bra?

• Avelyn

Jag köpte en vagn på Ullared för 439 kr.. är det samma vagn vi tänker på. Finns i mitt bildgalleri.

• Avelyn

Mama81, Jag älskar den vagn jag köpte för 439 kr.. det är en shopper Bmx som det stod på kartongen. Den fanns i flera färger, vi köpte en svart. Finns som sagt i galleriet. Det finns en annan typ av sulky på Ullared med.. En som mer påminner om en Emmaljunga softy typ.. det är av samma okända märke som min shopper. Babyboom heter de. Vet inte vilken vagn du tänkte på. Själv är jag nöjd med min Gekås shopper. Så smidig och lätt. Bra sommarvagn. Vintertid tror jag inte den är någon höjdare. Hjulen lär köra fast i snön..

• Ell

Vilken bra tråd! Vi var där förra hösten för att storhandla inför sonens ankomst i februari och det kommer bli en ny tripp dit nu i september för att bunkra vinterkläder till honom samt julklappar och födelsedagspresenter... :) Nån som handlat/sett hur bra utbudet är för småkillar i strl 80? Vill ha vinterkläder, regnkläder, "vanliga" kläder samt massa förbrukningsartiklar som våtservetter och annat som används dagligen! Gärna lite ungefärliga priser också!!

• Avelyn

Ell,

Tipsar om allväderset.. typ gummijacka med fleecefoder. Byxa och jacka för 179 kr, finns från storlek 80 och uppåt ( Min syster köpte det till min dotter häromdagen. Själv bor jag långt i från. ) Superbra till dagis..

• Lenagbg

såg att dem hade ljusstakar redan på gekås ... så julsaker är nog på gång

• tösamajan

Någon som vet om de har fått in vinterkläder än? Vi ska visserliggen inte dit förrän om tre veckor, så kanske allt är slut ändå...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden