• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Ekorrfamiljen
    mama81 skrev 2006-08-08 21:06:41 följande:
    e det någon som har köpt sulkyn på ullared (439??? har ni någon bild på den eller skulle ni vilja ta en bild på den så man fick se den...??? E den bra?
    Jag har också en sån svart! Jag är supernöjd!! Den svarta var med varukorg och den blå var utan varukorg, men med regnskydd.. En varukorg har man mer nytta av och jag tyckte att den svarta var snyggare också.
    **Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
  • mama81

alvelina; Vagnen är jättefin... var inne i ullared hittar man denna? Man får ju springa dit och ta en direkt när man kommer

• setareh

Ingen mer än jag som ska till Ullared idag??????

• Avelyn

Mama81, Vagnen ligger i kartonger, man får montera den själv hemma. Det ska stå en klar intill kartongerna så man ser hur de ser ut. Den jag har finns i marinblått med samt svat/Beige/röd..samt som jag har svart..

• mama81

alveline:Tack för tipset! Ska dit nästa onsadg, får hålla tummarna att den finns när jag kommer...

• Kiccki

mama81: jag var där i går och då fanns den inte inne..det fanns nån annan enklare variat för ca 125 kr men den såg inte speciellt stabil ut..

Men dom kan ju fått in nya tills du skall dit

• Anne74

Min mamma är där idag och inga köer alls. Varken in eller i kassan.

• lillälva

Någon som har koll på om de har spjälsäng i bra kvalitet där? Har inte inhandlat någon än, och funderar på om jag ska gå någon annanstans eller avvakta Gekås-resan om ngn månad!

• Småbarnsliv

hAR OXÅ VARIT DÄR IDAG & SOm sagt fanns det ingen vagn... Letade också efter läragåvagn, men inte det heller.-.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden