• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • jezzzica

jag är lite irriterad för de har olika storlekar på påslakanset och täcken. Jag har köpt två stycken påslakan och örngott som jag har använt i sommar utan täcke och nu när vi var där sist så tänkte jag köpa ett täcke plus ett till påslakanset. Så kommer jag hem och det nya påslakansetet jag inhandlade passade hur bra som helst i det nya täcket medan de två gamla var för små! Trodde inte att det skiljde i storlek så mycket mellan de som det står "för spjälsäng" eftersom de ändå är inköpta på gekås men men....

så ta med måtten!

• NovasMam

håller med om påslakansetten..
    köpte john lennons påslakan å spjälskydd och spjälskyddet passar perfekt men påslakanet e alldeles för stort för täcket och kudden vi har! å då har vi endå köpt andra påslakanset på gekås som passar! lustigt det där att de finns i olika strl.. grrrrr!

ville bara säga te er som ska köpa "bobby-car" att såvitt jag vet så har de inga riktiga "bobby-cars".. bara så ni inte blir besvikna å letar efter de riktiga! de har andra bilar i rött, grönt och polismodell som inte riktigt ser ut som "bobby-car" men som har samma funktion! å de funkar döbra min dotter älskar sin å den e himla tuff den mä..
    å den har de funnits släp te (jag e inte säker på att de finns de nu men för en månad sen fanns både bil och släp som man kunde köpa till..)

• Viran

Hej!! Undrar om det är nån om har bilder på vinterkläder ??? Tänkte köpa en extra uppsättning därifrån.... Både overall och tvådelat e intressant :)

• loveliva
    Viran- Jag har bild på en overall jag köpt i Gekås, kan lägga ut bild på den ikväll om du vill.
  • Annelie024

Ingen som vet om där finns golfklubbor och set att köpa? puffar för min fråga...

• dexterswife

Förra veckan fanns golfklubbor. Från 129 kr - 499 kr.

• dexterswife

Set minns jag inte... Men bagar fanns.

• cast77

Vi skall till ullared i september. Någon utav de tre första veckorna. När är det minst med folk? Har de kvar vinterkläder då?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden