• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • setareh

jo men lära gå vagn fanns igår,,märket mikki... men jag skulle köpa en dockvagn som fanns för 2v sen o det fanns ej    men det var trångt o mycket folk,,,fyyyyyy

• Lenagbg

ett tips!!! ring och fråga först om dem har sakerna som ni vill ha innan ni åker dit..

det gjorde jag innan vi åkte dit och kollade så att dem hade barnvagnen våran inne där.

• Lenagbg

köp inte den vita hjälmmössan på gekås för sömmen höll inte när jag hade tvättat den.

• muminmamma

Hejhopp allihop!
    Vi ska ner till Gekås för första gången den 15:e september...och det ska bli ROOOLIGT!
    Har börjat på en inköpslista som liknar något av en roman...*hrm*

Nåja...

Vet ni om det finns cykel-tillbehör där? Typ cykelsits för barn, cykelkorgar o dylikt?

Hadegott!

• Jezpez

någon som köpt åkpåse i fårskinn...När jag var där fanns inga...Hoppas dem finns nu när min morsa ska dit. sista aug..
    någon som vet vad den kostar ?

• villasibylla

Nu e jag hemma efter 4 dagar o 3 nätter i ullared phu.
    Är verkligen mätt på gekås.

• Kiccki

Villasibylla: Det förstår jag.. Vad köpte du för kul då?

• villasibylla

Allt tror jag
    Affären är tom så ni kan stanna hemma tjejjer.

Vinter overaller till barnen, kläder i alla former.
    Skid overall till mej själv. byxor o lite tröjjor.
    Gubben fick en hög oxå.
    Sen är julen fixad. Alla julklappar är inhandlade.

Phu, Men jag känner mej lite smart över planeringen när vi åkte.
    För när vi åkte i går morse, kl 9 så fanns det ingen parkering nånstanns, skattepengarna kom ju igår.

• Kiccki

Åh jag önskade att jag hittade mer julklappar..till lilleman är det klart men jag har kvar alla andra men jag får väl åka ner igen..när dom fyllt på mera..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden