• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mama81

Annelie24: ¨då kanske vi ses vi ska oxå dit på onsdag...*skrattar*

• skorpion78

Ja, d var ju ett tag sen jag var i ullared nu..jag bara älskar att gå där...finns så mycke fina saker o dessutom kan man verkligen göra fynd där..o så kan man ju gå där hur länge som helst o helst utan barn förstås!

• Annelie024

skorpion78, ja förra året hade vi med vår minsta, då var hon bara 2-3 månader. Men detta året ska båda barnen vara hemma och de ska bli sååå skönt!!

Mama81, ja då kanske vi ses!

• fru Sara

hallå!! Ska till ullared den 25.Finns det några mamma kläder till vintern?Vill ha en tjocktröja eller liknande..Ska även handla overall till baenen o jacka+termosar.Vad finns o handla mer??Har inte varit på ett år nu så jag har glömt vad som brukar stå på inköpslistan..

• mammatillpojkar

fru sara
    när vi va där så hade dom mamma kläder (va där för en vecka sen så det kan ju inte ha tagit slut)
    sen köpte jag overall, vinter jacka och termo byxor.. vet inte hur gammla dina barn är men det fanns jätte fina i lite större storlekar oxå..

• Annelie024

Någons om vet om det finns golfklubbor på Gekås? Alltså ett helt set, och vad kostar dom i så fall?

• MissM3

Kiccki: tack för svaret...ÅÅ va roligt då ska han få en sån.Jag ville ha en sån när jag var liten men fick ingen.Hoppas sonen blir lika glad som jag skulle blivit om jag fått en...Förresten har dom släpen oxå?/Jenny

• Kiccki

MissM3: Nej det hade dom inte..då fick man köpa en traktor och den hade ett släp men det är ju mycket som kan ändra sig så kanske det finns släp när du kommer ner..

• 3 barns morsan

vill bara varna lite för vagns kuddarna för 9,95. efter en tvätt så blir dom helt knöliga, stoppningen blir till bollar... har två stycken som är inhandlade olika år, men sålänge de inte är tvättade så är de bra!

• Busshia

men kostar kuddarna bara så lite så kan man köpa någon extra o slänga dem istället.. De kostar väl mkt mer på andra ställen??!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden