• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • villasibylla

Jag hade jätte tur, för jag handlade duplo till minstingen, o andra dagen när vi va där så plockade dom precis fram sånna stora backar med blandat lego. 1200 bitar för 279:- o dom gick som smör i solsken.

• mammatillpojkar

hejsan.. vi va i ullared för en vecka sedan.. köpte lite vinterkläder och fodrade regnkläder åt min lille kille som börjar på dagis snart!! (4/9)
    hittade även lite bodyssar, byxor och långarmade tröjor.. och MASSOR av leksaker, han fyller 1 år den 21/8..

• Maud

Var i Ullared i torsdags. Har nog aldrig sett så mycket folk där innan. Ändå åker jag ca 3 gånger om året. När vi var nere i juni var det inte mycket folk alls. Kan annars rekomendera januari. Då brukar det vara väldigt lungt. Den här gången handlade jag bara för 1000 kr. Brukar landa på 5-6000. Men vi fick väldigt mycket för pengarna.

• mammatillpojkar

jag kan ju lägga till att vi fick en bävernylon overall, vinter jacka, termobyxor, fodrade regnkläder, 3 par byxor, 3 par bodysar, 2 långarmade tröjor, leksaker, mössor, vantar och trä på halsdukar plus lite bebiskläder till syrrans bebis och detta gick på 1150 kronor.. men det va inte alls mycket folk när vi va där..

• villasibylla

Maud om du tyckte att det var mycket folk där i torsdags så skulle du se parkeringen i fredags förmiddag. Det fanns inte en parkering någonstanns. Men så hade ju skattepengarna kommit oxå.

• Royalisten

Blev inge Ullared för mej denna gång.Ska dit v.44 och shoppa loss rejält!

• MissM3

Hallå
    Ska till gekås den 25/8. Är det nån som vet om dom säljer Bobby-car? Vill köpa till min son i present...Ha en bra dag

• Kiccki

Miss M3: Japp det gör dom jag köpte en till min son..en polis variant..men det fanns röd och grön också..199 kr

• Annelie024

Vi ska till Ullared på onsdag, tänkte också köpa en bobby-car, så det var ju bra att det fanns där...
    Hoppas det inte är så mycket folk när vi ska dit!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden