• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Marajjah

Vems order var det som hade försvunnit på scrapkammaren? Så här står det på hennes sida nu...

Du som la din order före klockan 11 igår söndag; har du ännu inte fått någon personlig bekräftelse med slutsumma av mig, så var snäll och hör av dig. Detsamma gäller er som har fått maila era ordrar manuellt och inte fått något ordernummer, dessa ordrar är lite knepigare att hålla reda på i en mailbox som har blivit totalbombarderad

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • MAMMSY

Var inne å smög på BG:s hemsidaRäcka ut tungan hittade bl.a den här LO:n
    Så himla snygg å jag blir så sugen på dom nya papprena...
    Gracie - LilyKate

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-09 12:17:31 följande:
    Var inne å smög på BG:s hemsida hittade bl.a den här LO:nSå himla snygg å jag blir så sugen på dom nya papprena...
    Mässan, Malin, mässan...håller med dig, jättesnyggt! Det går nog att göra den nu oxå, med de papper man har hemma...Flört fast bara kanske...har inte fått något svar ännu angående Scrappening, men det vore roligt om det kom idag, för idag fyller jag år!Skrattande
  • MAMMSY

GRATTIS ANNIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrattande

• mittlillalejon

HELLO

finns det nån scrap-butik i Växjö-trakten eller i Småland

åtminstone?

• PamPam 83

Växjö finns det inga scrapbutiker Bara Panduro och Tiimari. Vad jag vet så finns det inga i närheten heller

• Cia o krabaten

Grattis Annika!
    Önskat dig scrapsaker?

• Minimalla

Nu har jag gjort min allra första LO. Det var kul men svååårt ju... vill ju så gärna att det ska bli bra. Nu förstår jag varför man säger att man ska vänta med de mer betydelsefulla korten och börja med något enklare.

Ni får jättegärna ta er en titt i mitt galleri och risa och rosa (mest risa skulle jag tro ). Jag tyckte det var  svårt att få ihop det, kanske för att jag valt så många olika bilder.

Nu måste jag läsa vad ni skrivit idag ...

• Mystjejen

Grattis Annika!!! Mammsy: SLUTA FRESTAS!!!! Jag måste berätta: Trodde jag skulle få mina paket idag....men lådan gapade tom...snyft!! Nu när jag gick in på datorn hade jag fått två mejl: Mejl 1 var från pixaco och de sa att mina kort var på väg men att de hade MYCKET att göra så allt var försenat!!! JIPPIE!!!! Mina kort kommer snart!!! Så då vet ni som beställt varför det dröjer. Mejl 2 var från scrap and giftcorner, albumet jag best. var slut aå jag skulle bet in för tidningen. Men jag bet förra v och då sa hon att paketet var skickat. (en praktikant) Så jag ringde och kollade läget och allt ordnade upp sig och så lade jag till simple scrapbooks sept/okt, som hon ska skicka idag... Hon är välldigt trevlig och väl tillmötesgående där!!! Så jag har gått från superdepp till super happy idag!!!! Nu ska jag laga middag... ses ikväll!!!

Svar på tråden Scrapträsket 2