• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Mystjejen

Nu har jag lagt in två nya (kvällens scrappande) i galleriet... och kort på mitt scrappställe... Det är inte klart än, men ändå... Nu ska jag gå in till dej mammsy och kika...

• Blommig

Mammsy: supersnyggt!!! Hade skumpis fått se korten du skulle använda innan hon gav dig papprena eller valde du kort efter papper? Tycker det var snygga papper till korten!

Mystjejen: Åhh va fin hörna du har! Jag måste också försöka skaffa mej en hörna...det är inge kul att dra fram och tillbaka med grejerna! Mer frestande när allt står framme då kan man få inspiration lättare!

• pylle

God kväll på er. Finns lite nytt hos mig nu. provade på att göra ett kort till syrrans nyfödda i kväll.

Har varit runt och tittat på allt nytt som kommit upp i kväll och allt är jätte fint.

• MAMMSY
    Blommig skrev 2006-08-11 22:49:53 följande:
    Mammsy: supersnyggt!!! Hade skumpis fått se korten du skulle använda innan hon gav dig papprena eller valde du kort efter papper? Tycker det var snygga papper till korten!Mystjejen: Åhh va fin hörna du har! Jag måste också försöka skaffa mej en hörna...det är inge kul att dra fram och tillbaka med grejerna! Mer frestande när allt står framme då kan man få inspiration lättare!
    Neej hon fick plocka ihop papper å dekos som hon kände var typiska Skumpis grejer å jag likadant till henne Däri utmaningen att hitta kort till papper man inte alltid hade valt själv
  • Jen 82

hur kommer det sig att även fast jag har ett i princip tomt skrivbord (som är 1,80 långt) är FULLT med saker efter varje scrapp! Det är som om jag måste dra fram ALLT o sen ser det ut som en bomb briserat?!

Har iaf åstakommit två sidor idag! Laddar upp imorn! Nu lockar sängen... Det bär iväg till E-tuna zoo imorn... Antar att det inte finns någon bra scrappbutik där??

• Pyret78

Jag har scrappat en id'ebok ikväll, men är inte riktigt färdig. Inväntar gluedots (som ska beställas) o sen ska jag göra små tags för att dela in boken i sektioner.
    Bildbevis kommer senare.

Det var iaf roligt att scrappa nå´t helt annat
    O nu har jag ju fått använda en av mina sååå fina heidi swapp-blommor

• MAMMSY
    Jen 82 skrev 2006-08-11 22:57:55 följande:
    hur kommer det sig att även fast jag har ett i princip tomt skrivbord (som är 1,80 långt) är FULLT med saker efter varje scrapp! Det är som om jag måste dra fram ALLT o sen ser det ut som en bomb briserat?! Har iaf åstakommit två sidor idag! Laddar upp imorn! Nu lockar sängen... Det bär iväg till E-tuna zoo imorn... Antar att det inte finns någon bra scrappbutik där??
    HaHa precis sådär är det hos mig oxå
  • Pyret78

Nu ska här sussas *gäsp*.
    Ska på min systersons dop imorgon o på söndag är det ju dags för vår lilla att döpas. O då ska kameran fram

• Mystjejen

Jag ger mej också...bara för att jag kan...har inget för mig i helgen...

Svar på tråden Scrapträsket 2