• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Skumpis

Nu finns min utmaning i mitt galleri där jag använt papper och dekorationer som Mammsy valt ut. Har liftat hennes LO "Tänder". Välkommen in och kika, risa och rosa Det här var en riktigt kul utmaning. Fick använt färger jag annars inte använder (grönt)

• scrapparlotta

Har en liten fråga.

Kan man skriva ut på sidenband i skrivaren??Fästa bandet på ett papper alltså?? Det förstör inte skrivaren?? Hur fäster ni små sidenband på lo:en?? Klister, eller vad??

• Pyret78

Åhh Skumpis, den blev ju kanonfin!! Jättefina färger!! Bara en massa ros

• Skumpis

kikkan - Jag skulle nog inte våga teste. Döööör ifall min skrivare skulle gå sönder

Pyret - Tack!!! Mammsy-style kanske är något för mig Ska fråga om hon vill bli min personliga inköpare

• MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-12 13:16:52 följande:
    kikkan - Jag skulle nog inte våga teste. Döööör ifall min skrivare skulle gå sönder Pyret - Tack!!! Mammsy-style kanske är något för mig Ska fråga om hon vill bli min personliga inköpare
    Så gärna så!!!!!!
  • MAMMSY
    kikkan skrev 2006-08-12 12:43:02 följande:
    Har en liten fråga. Kan man skriva ut på sidenband i skrivaren??Fästa bandet på ett papper alltså?? Det förstör inte skrivaren?? Hur fäster ni små sidenband på lo:en?? Klister, eller vad??
    Det går jättebra Fäst bandet med fotofix bara så att det inte lossnar
  • Blommig

Skumpis: Jätte snygg Lo! Gillar verkligen hur du har dragit floss! för visst är det det? Det ger ett lekfullt intryck! Bara ros från mig också!

• Skumpis

Blommig - TAck! Ja, det ä floss. Har aldrig använt det förrut, äger inget själv men kommer kanske shoppa det på mässan

Nä, nu ska jag göra mig iordning. Får se om vi vågar oss ut i regn och bland marathonlöpare. Skiiiiiitväder! Varöfr kan det inte bara vara lite svalt och gott UTAN regn???

• claudia79

Jo79: Tack igen jag blev så osäker när jag kikade in på scrappiz imorse för då var det inte så mycket upplagt, men nu fattar jag bättre

Svar på tråden Scrapträsket 2