• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Veladis

Här är vagnen jag använder till sonen... En Emmaljunga från 1976

Sedan har jag 4 retrovagnar i från mellan -78 och  sent -80 tal som ska piffas upp som står i garaget... En av sittvagnarna i manchester ska jag ha själv. Sedan har jag en Emmaljunga Coronette från 98 som jag inte vet vad jag ska göra med och en Emmaljunga Hiker från -03 som vi också använder till sonen, pluss en Pozy-sulky till dottern...
    Hjälp! Tur att vi har 60 kvm garage och ingen bil...

Mamma till Egil 060523 och Vilya 031017
  • Coccos

Det är lugnt för min del. Har just nu två retro-liggvagnar och en Brio-kombi så jag ska nog inte ha fler just nu.

• bbb

Kärleksdronken: Ja, det är ju inte samma vagn, ju!

• Kärleksdronken

bbb; ja visst ser det ut att vara en annan vagn (bilden är ju lite mörk) då blir man ju lite nyfiken på vad den andra kan vara för nåt!

• bettzen

Ja den där vagnen har jag också sett och stört mig lite på att det inte är samma vagn:)

• sonjasmissy

Kärleksdronken - Den bruna manchestervagnen som vi är sugna på kostar 2500 kr. Ja vet det är lite dyrt men det är ju också för att den är i en butik som den är dyrare + att den är i mint condition. Men hade den kostat lite mindre så hade det ju inte varit något att tveka över, nu är man fortfarande i valet och kvalet. Jag har iallafall bestämt att vi ska vänta en vecka till vi gjort det stora ultraljudet med att ev köpa den.

• Rozwa

Veladis och alla andra: Vilken fin vagn! Själv har jag en röd Brio från 1986. Titta gärna in i mitt bildgalleri!

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.