• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Kärleksdronken

Matadorkids var nåt nytt för mig, tack för tipset, ska rulla dit nästa gång jag åker in till stada! (Kul att dom har Plastisock, bara det namnet får mig att vilja handla!)

Sonjasmissy; det var en rätt dyr vagn. Lyllo dig som är i köpartagen, det finns ju så mycket fint! Önskar att jag behövde fler vagnar... Har du koll på den andra tråden med barnvagnslänkar, du kan ju säkert hitta nåt billigare i samma stil om ni köper privat?

• Coccos

De har massor på Matador Kids. De är dock trevligare på Uni än på Matador. Men Matador väger upp det med ett större utbud av härliga danska kläder. I love.

• Kärleksdronken

bettzen; jag fick hjärtklappning när jag såg den, shit vad billig! känns som man borde slå till, behöver en sittvagn snart, det var inte den allra roligaste, men ganska fin. Man kanske kan piffa till den med nåt kul foder, den var så mörk liksom, men rätt retro stuk! Behöver inte liggdelen då jag har min älskade gula.

• Kärleksdronken

Nu jag har köplats nr 2 på den (den senaste länken om barnvagn, jag mejlade till säljaren) är det nån här som är nr 1? Skulle inte förvåna mig ....

• Kärleksdronken

(oj, vad konstigt jag formulerade mig ovan, men ni kanske förstår vad jag har skrivit )

• bettzen

Inte jag i alla fall! Är så nöjd med min;)

• Kärleksdronken

bettzen; ja ja den ja.....usch nu kände jag mig lite avis igen.......den är verkligen fin din gröna!

• bettzen

Men du kärleksdronken, jag är nog lika avis på din gula:) Har varit inne o glott på den jag vet inte hur många gånger.....

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.