• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Svart Spets

Åh...vilka fina saker *drömmer*

• bbb

Tallbarr: Ahhh...VILL ÅXÅ HAAAA!!! De verkar bara ha baby-bodys, jag skulle behöva en tröja i strl 86. Solidary People finns på Matador Kids i Sthlm men för mig är det långt till Sthlm...synd att det inte finns i GBG.

Nu blev jag inspirerad att leta på second hand efter fräcka 70-talskläder till sonen. Men jag tycker det är rätt svårt att hitta. Två fräcka "70" kläder hittade jag sist. Jag läger in bild för den som är nyfiken. Jag älskar 70!!!!!!!

• bbb

Nu har jag lagt in bilder på mina senaste retrofynd!

• Kärleksdronken

bbb; vad fin den vita vagnen var! Blev inspirerad, har en supertråkig brio sitty till dottern, nu ska här målas! Ska försöka hitta nåt retro-tyg så att jag kan gå runt med den vagnen utan att skämmas

Tallbarr; det är nog mycket som blir för dyrt på Tradera...jag vet att folk (iallafall en vad jag vet) köper rea-grejjer typ Pop och sen tjänar pengar på att sälja på Tradera. Det är nog bra att kolla upp lite först! Fast ibland kan man ju hitta unika saker också, dock inte ogräs-bodyn visade det sig....

• R Mutt

Mmm... älskar retrogrejjer!

Har köpt en AMW -69 till bebbosen, bild finns i mitt galleri.

Jag gav 500 för den vagnen, i perfekt skick!

• Kärleksdronken

R mutt; den var superfin, och vilket bra pris!!

• bbb

R mutt: Ja himla fin var din vagn!

Kärleksdronken: Ett tips, sandpappra all metall innan du målar. Det gjorde inte jag, men det hade behövts.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.