• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Kärleksdronken

Jag var på Zara idag, dom har riktigt bra reapriser (59 kr) på det mesta, och mycket t-shirtar i lite 70-talsstil med lite roliga tryck, från ungefär 2 år och uppåt! Själv har jag en bebis också, så jag ska nog kolla in dom där kläderna på Lindex!

• Coccos

Jag har också sett de fina kläderna på Lindex. Men det är ju så irriterande att de bara görs upp till storlek 62. Vi andra då?

• Kärleksdronken

Måste bara säga att det är synd att trådstartaren har försvunnit så mystiskt.

• bettzen

Nämen, ja du Kärleksdronken, det har jag inte ens tänkt på. Vad har hänt?

• Kärleksdronken

Jamen, hennes bild är borta och man kan inte gå in på hennes sida. Ska man stänga när man går på semester? (hi hi?)

• Coccos

Jag har också undrat vad som hänt med henne. Det konstiga är att hon var online tidigare idag. Det såg likadant ut som nu, bara det att hennes knapp lyste grön. Skumt.

• Kärleksdronken

www.omodern.com/

Det här har ju ingenting med retro barnprylar att göra, men jag sökte på 70-tal och så dök den här sidan upp, var bara tvungen att länka till den, den var lite rolig

Förresten, är den nån som känner till nån kul barnaffär i Stockholm med lite retro-feeling. Uni hänger jag på ofta, finns det någon mer i den stilen som jag har missat (ingen som Haven eller Birka Baby)?

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.