• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • bettzen

Gu va jag hänger här...som jag nämde för dig Veladis så är det väl skilsmässa snart för att man saknar den sociala talangen numer på kvällarna. Vad ska man då stoppa för bebis i nästa vagn:) *hi hi* 

• Gummy

hej hej jag har kollat runt här lite ett tag. har själv inte en fin gammal vagn men hittade en jättefin brio i brunt läder åt en kompis häromsommaren för 100 spänn. ett riktigt fynd! som jag dessutom såg att en annan körde omkring med idag. gammal barnvag = miljövänligt

iallafall.. har ni kollat in polarn och pyrets nya grejer för bebisar på deras hemsida? flera fina saker, tycker jag iallafall. framförallt pyjamasarna. fast de är ju inte gamla men retro iallafall.

vad tycker ni annars om min lillkilles gula jacka, finns bild i galleriet

• Bill

En vagn från 1976, med liggdel och sittdel. Otroligt vacker men under all kritik. Kostade visserligen inte mer än 1000 kronor inkl frakt. Sålde den för 2000 så jag ska väl inte klaga!

• Cecci78

vilken fin skötväska, det var jag som frågade, fast i den andra tåden om vagnar:)

• Rozwa

Har inte varit inne på ett tag. Men nu har jag kollat in era vagnar. Veladis, vilken fin manchestervagn du köpt! Och Kärleksdronken, vilken fin gul vagn du har. Tur att dina föräldrar sparade den. Själv låg jag och mina systrar i en orange vagn från Emmaljunga från 1976. Den fick vi leka med sedan och hade sönder så klart. Synd.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.