• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Lycklig 76a

Särskilt irreterande med rökare, som frågar om man har en cigg??? Va fan, har dom inte ens pengar till sitt jävla röka

• Wolfhound

alexix: Ja, justja, dom...Men det är enkelt. Står grannen på balkongen och röker (om han/hon bor tillräckligt nära) så tar man bara en trädgårdsslang, kopplar den till kranen i köket, sticker ut den genom fönstret, siktar och sprutar. Grannen kommer aldrig mer att röka på balkongen. Ett annat sätt, om grannen är en man, är att helt omoraliskt hänga ut pattarna över balkongräcket och säga ett ljuvt "heeeejjjjj" har du tillräckligt hängiga pattar så släcker han ciggen och går in.(Är de motsatsen kan du få ett annat moraliskt dilemma på halsen, nämligen grannens make)

• Lycklig 76a

Sen får de ju betala lyxskatt också... Jävligt orättvist! Det är väl inget lyxigt med att röka

• Lycklig 76a

(jag har ingen balkong och hänga mig ut ifrån Jävligt orättvist!!!

• Wolfhound

Lycklig 76a: Vi får helt enkelt röka ut dom!

• Wolfhound

Vi får inte glömma grannarna som har kräftskiva i augusti och där vi inte är inbjudna. Dom kan ju inte få sitta där och skratta och sjunga nubbevisor och knäcka kräftstjärtar. Det är omoraliskt som bara den, totalt förfall. Det säger jag bara! Förbjud kräftskivor! "hötter med parasollet i båda händerna"

• Wolfhound

Lycklig 76a: Sätt upp skylten om förbjuden gräsklippning och skriv under med orden "lev moraliskt!"

• Lycklig 76a

Det ska jag verkligen göra Du är inte dum du!! Verkar desutom ha moralen på rätt ställe
    Sen är det ju dom som går på kräftskiva och inte äter krägter... utan sitter och pillar med sina J*vla räkor Det är så man blir förbannad

• Lycklig 76a

Varför svarar Ni så långsamt? Slappt tycker jag

• Lycklig 76a

Varför svarar Ni så långsamt? Slappt tycker jag

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)