• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Lycklig 76a

Det tycker jag verkligen att du ska göra, så det kan bli lite ordning!

• Wolfhound

Lycklig 76a: Hm, det var som attan. Så viktiga frågor som här dryftas och alla utom vi ger upp. Kanske var det för svåra frågor. Nåja vi startar partiet, du blir sekreterare och antecknar alla mina beslut om hur vi ska få rätsida på omoralen

• Wolfhound

Som sagt, vi ändrar på det där med Svartspriten också: Mer svartsprit åt folket som inte har tillgång till förorten. Beslutar att en skåpbil ska köra ut varan en gång i veckan, leverera 7 st 70cl flaskor/ person oavsett om de vill eller inte.

• Lycklig 76a

Ja, moralen framför allt!!! Vissa är bara födda att bära de tunga bördorna Så är det bara. Hoppas inte de visar sig här om det inte har en rejält bra ursäkt! Tror dom vi tar vilken skit som hellst... Nä du. Ska inte komma här och komma! De kommer säkert skylla på att de haft annat för sig,lagat mat, tvättat eller lagt barn,??? Va viktigt sen då. Hade de haft någon som hellst moral i kroppen hade de ju suttit klistrade här!!! Och inte försökt hitta svepsjäl för att slippa dra sitt strå till stacken... va ska världen ta vägen???

• Lycklig 76a

Ja, lite sprit hade inte varit dumt, kanske kunde samköra med glassbilen... Då slipper de ju skicka ut nya tidtabeller osv

• Lycklig 76a

Och så hade man ju fått den kall och gó

• Lycklig 76a

Särskilt jag som försöker bli gravid & så, hade tyckt det var gött att slippa springa till torget varje gång man ska ha hem något!!!

• KarJac

Här har ni legat i

Vad göra med alla pinsamma dokusåpadeltagare???
    Raka eller röka eller nytt alternativ?

• Lycklig 76a

Karjac: jag tycker att vi låser in dom i Big Brotherhuset, och kastar bort nykeln (Jag är verkligen på gång nu, känns härligt!!)

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)