• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Lycklig 76a

Jag är förresten bortrest i Augusti, så det verkar ju totalt omoraliskt om alla grannarna skulle ha fest utan mig. Nä inga J*vla kräftskivor här inte!!

• Wolfhound

Lycklig 76a: Men det är ju ännu värre! Att dom inte tar hänsyn till att du är bortrest! Dom får skjuta på kräftskivan till i oktober. Jajust det då är det ju oktoberfest. Med en massa omoraliska människor som ska dricka öl.

• Lycklig 76a

Ja, man blir så less på livet ibland Hela tiden vill alla ha roligt, och träffas och ha skoj. Det blir liksom förmycket. Dom får ju F*n ta lite hänsyn till att vissa vill ha tråkigt ibäand också. Så himla själviska

• Wolfhound

Vi måste omdana hela samhället! Först och främst klä på kvinnorna, Höghalsade klänningar med långa ärmar, inte kortare än nedanför knäna. Bort med de omoraliska högklackade skorna och fram med de fotriktiga gamla promenadskorna, modell Ecco. Förbjud alla fester utomhus, som ex.vis Göteborgskalaset, Karnevalen i Hammarkullen, Vattenfestivalen i Stockholm, medflera.
    Förbjud också gräsklippning mellan vissa tider. Får bara ske när grannen är bortrest på semester.
    Förbjud övervackra människor och tvinga a l l a att sminka sig innan de visar sig utomhus, män som kvinnor.
    Rök ut rökarna.
    Föreslå en lag som säger att hundbajsplockare måste sitta på huk, inte stå med rundlarna rakt upp i luften.
    Raka alla håriga män, sätt behå på deras hängpattar och korsett på hängbuken.
    Ge de magra, hårlösa männen mer hår på bröstet och tajta badbyxor.
    Förbjud taggiga uppsprejade frisyrer. Raka dom!
    Har jag glömt något?

• Lycklig 76a

Sen är det detta med spriten också. Vi har ju liksom inte leverans av svartsprit hur som hellst i våran kommun. Det är såååå jäkla dåligt! Ska man ha något får man beställa hur lång tid som hells innan (Pust!) Tackar vet jag när jag bodde i förorten, där var det vara att vissla, så kom de. "Det kallar jag service" !!!

• Lycklig 76a

Du missade det med spriten, men annars var det otroligt bra! Kanske kan du ställa uppi Riksdagen... Nä förresten! De är för omoraliska för Dig!!!

• Wolfhound

Lycklig 76a: Ja det är bättre service i förorten. Spriten är mer lättillgänglig här. Orättvist är vad det är!

• Lycklig 76a

Jag tycker det är riktigt rötet att vissa bara dratt här ifrån, vågar dom inte stå upp för sina åsikter och ta tag i samhällsfrågor+++ Detta är ju viktiga saker vi snackar om!!!

• Wolfhound

Lycklig 76a: Men jag ska kanske starta ett eget parti "Moral partiet" förkortas MP.

• Lycklig 76a

Vi kan väl lägga bort titlarna Vi är ju ändå ensamna här

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)