• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Erasmus

Wolfhound: Och se där..så har du slagit 2 flugor i en smäll..lysande!!

• Aquariana

Jag tycker alla som är omoraliska ska rakas, och om de redan är det så ska de rakas iallafall... ihhhh

• Wolfhound

Lycklig 76a: Vi rakar dom perfekta och övervackra kvinnorna med!

• Aquariana

Ja! men inte därnere, för det är omoraliskt!

• Wolfhound

Aquariana: Ja, för även om man rakar dom på dom synliga ställena, som ben,bål, armar samt huvud, så finns det ju dolda ställen. Stjärthår och hrm könshår samt under armarna, finns säkert andra ställen också.

• Erasmus

Sammanfattning: Omfattande rakning och blottandet av intima kroppsdelar löser upp det omoraliska träsk som vi simmar i?!?!

• Aquariana

för att inte tala om könshåret under armarna... nej nu läset jag fel....

öronhår, näshår, stortåhår...

• Erasmus

*Hmmm..tittar på sina stortår och rusar till toaletten*

• Aquariana

Erasmus: fast inte rakade blottade intima kroppsdelar, då blir det ju ännu omoraliskare, och då måste vi rakas också....

• Wolfhound

Erasmus: Hahaha! Det nya, perfekta, moraliskt rätta samhället är fött

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)