• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Wolfhound

Erasmus: Du hör till moraltanternas skara, det är bara övriga som skall rakas.

• Aquariana

Fasen, om vi nu löst alla problem då dör ju tråden....

• Wolfhound

Aquariana: Vi kan säkert hitta på fler omoraliska beteénden att lösa. Hmm...Ös på bara

• Lycklig 76a

Va ska jag göra med grann-kärringen... Jag kan väl ändå inte gå över och raka henne? Då kanske hennes gubbe ber henne klippa gräset varända morgon

• Wolfhound

Jag kom på det! Vi måste göra något åt rökarna också!
    Dom som går och bolmar mitt på trottoaren som om dom ägde den.
    Vi tar en brandsläckare och sprutar på dom tycker jag

Sen har vi dom som fimpar på allmänna platser.
    Dom som bara måste röka fast det regnar och blåser och följdaktligen ställer sig i väntkuren vid busshållplatsen.
    Och dom som bara luktar som om dom nyss rökt.
    Dom måste vi göra något åt.

• Wolfhound

Lycklig 76a: Hm, ehhh, du skulle kunna hälla sirap i motorn på gräsklipparen förståss.

• alexix

du glömde dom står på balkongen o röker så all rök går in till grannen

Urs o fy skäms på mig ..

• Lycklig 76a

Funderar på att sätt upp en stor skylt "förbjuden gräsklippning råder här mellan 02.00-13.00 och underteckna den, Nattjobbarna Eller kanske komunen... kan inte riktigt bestämma mig...

• Lycklig 76a

Alla rökare borde behöva betala miljöskatt, tycker inte Ni det???

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)