• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Våran lilla familjs

Samla>> Jag har inte beställt ngt väggord ännu... Men jag kikar GÄRNA på ditt när det är klart !

Var i Jönköping i dag på Village & shoppade... Och så hittade jag en hylla från Bruka på butiken "SATSA"... Åhhh, jag vill ha såååå mkt nytt! Men har ännu inga fler rum att inreda...
    Så jag köpte lite höstkläder i stället... Så mkt fina färger i höst ju...
    Har nästan glömt bort klädmodet nu när vi satsar varenda krona på renoveringen av huset!

• LPW

Juliah! Bild på vårt hus finns i mitt galleri. Det går säkert att få till en "lantlig" känsla om man skulle vilja, men jag tror faktiskt inte att det skulle passa i vårt hus...

• juliah

nyfiken r, tack, blir nästan generad :)
    fasaden gjorde vi om förra sommaren, jag målade hälften av alla brädorna, minst...

vilken söt nalle, kommer från?
    Gillar verkligen fårskinn, längtar till hösten då jag brukar ta fram skinnen för lite vinterstämning i huset!

vlf, klart ni hinner!

• NyfikenRosa

det går visst inte att få tag på vit jul nå mer.. man kanske kan låna på biblioteket

• Samla

Det blev "Stillhet" i vitt (de skickade en visningskopia, såg så fint ut!)

Åh maken kom hem nu, han hade överraskningsköpt lampan från Indiska! Kyss

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • juliah

LPW

Hmm, näe, kanske inte, men du kan ju typ ha ett rum med lite mer romantisk känsla...

• NyfikenRosa

jag vill beställa text men jag vill se hur den kommer se ut INNAN jag beställer.. jag vill testa olika typsnitt först.. har mailat dem och frågat om man kan få se dem på något sett..

Juliah.. Nallen hittade jag på svt.se hemsida med ernst.. vet ej var den kommer ifrån. Jo men ni bor ju i värsta astrid lindgren miljön... Ni måste fixa en spark till vintern.. tänk vad mysigt

• Sabika

NyfikenRosa: Jag har lånat den på biblioteket (ett par omgångar...)
    Är det någon här som använt de schabloner osv. som finns i boken? 

• Samla

NFR: Du kan göra provtester av olika ord o snitt på de sidorna från USA som jag klistade in lååååångt tillbaka.

malins79:Förvånad va? Nej absolut inte, vad konstigt!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!