• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Det ljuva livet

Jen05: Jättefina bord bägge två ! *kan inte bestämma vilket som är finast*

Mamma³
  • Elisia

Kan rapportera att Lerumhuset är uppe i 2 400 000. Inte så farligt med tanke på att det är nära Göteborg. Men... det är litet, som sagt.

• LPW

2,4 MSEK för det huset är ju inte farligt alls med tanke på närheten till Gbg och så litet var det väl inte, eller?! Känns inte som om jag någonsin kommer att få en lantlig, romantisk stil med tanke på det hus vi flyttar till i slutet av augusti, men huset i Lerum var bland det finaste jag sett!!!

• Smajla

jen - jag tycker detta: www.gellivare.cc/ads/ad_pres.php3
    lite snyggare tycker jag.

Elisia - ja, såg att Lerumhuset knallar uppåt prismässigt. Ska bli intressant att se vad det slutar på, får väl kolla ofta för när det väl är sålt försvinner väl länken fort som attan..

Tänkte maken skulle få upp det nya badrumsskåpet på väggen men icke.. Han är inte hemma ikväll så det blir inte idag heller.. Ledsen

//Smajla
  • Smajla

Krya på dig mystjejen förresten! Kyss

//Smajla
  • Elisia

LPW: Det kanske inte är så jättelitet till boytan sett men när vi åkte förbi och kikade på huset så känns det ganska litet och inklämt mellan två andra hus på en smal grusväg - tyckte att det såg bättre ut på bilderna. Men jag tror att de utnyttjat både utrymmena inomhus såväl som ute till max. Och inredningen är ju, som sagt, underbar!

• Eddan

jen05: jag gillade bordet med svarvade ben!
    Elisia: vad skönt att Lerumhuset ligger inklämt och ser litet ut - det gör min sorg över att jag inte äger det lite lättare att bära .
    Måste bara säga att den här tråden just nu är min "livlina" när jag känner att hösten närmar sig med stormsteg. Tycker att det känns trist med de mörka kvällarna.
    Mera vitt åt folket!!!

"Keep smiling because the light in the end of someones tunnel could be You!"
  • Mystjejen
    Tack för uppmuntran!!
    jen05: jag tyckte det i understa länken var finast, det med svarvade ben.
  • Vilja78

snälla, ge länken till huset i lerum! Man blir ju så nyfiken!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!