• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Madicken73

Ohhh, det var bra att ni har börjat fylla i tråden om affärerna! Det går bra att flytta hela tråden till ett bättre ställe också!

En liten tanke när det gäller Stockholm och ev. Göteborgstråden är att skriva vilken stadsdel som affären ligger i. Det är ju inte som att gå i Växjöcentrum där liksom...man klarar att gå från den ena enden på gågatan till den andra på 10 minuter!!!!

• Smajla
    Madicken73 skrev 2006-10-07 11:04:50 följande:
    Ohhh, det var bra att ni har börjat fylla i tråden om affärerna! Det går bra att flytta hela tråden till ett bättre ställe också! En liten tanke när det gäller Stockholm och ev. Göteborgstråden är att skriva vilken stadsdel som affären ligger i. Det är ju inte som att gå i Växjöcentrum där liksom...man klarar att gå från den ena enden på gågatan till den andra på 10 minuter!!!!
    Skrattande Ok, komplettering med stadsdel kommer för Gbg.. Då ber jag en moderator flytta tråden då till heminredning - tror fler hittar den då..
    //Smajla
  • Smajla
    Madicken73 skrev 2006-10-07 11:06:36 följande:
    Oj förlåt! Det stod ju redan lite områden på Göteborg!
    Har kompletterat Gbg o Strömstad men fattar inte varför jag inte kunde ändra gatornas namn till icke kursiv stil... Fundersam
    //Smajla
  • Smajla
    Madicken73 skrev 2006-10-07 11:44:04 följande:
    Det var bra! Tack Smajla!
    så lite så.. Flört
    //Smajla
  • juni mamma

Är det ng som vet om det finns ngn ÅF för House doctor i Dalarna? Har provat att söka på deras hemsida, men jag får bara ett felmeddelande.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!