• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Frida24

Hej hej. Har kikat runt ett tag, vi har precis flyttat och mest renoverat. Men nu börjar det likna nånting. Ni får jättegärna kika in. Bilderna kommer att uppdateras vartefter hela tiden. Det är ju inte färdigt på långa vägar, men det börjat ta form iaf

• Smajla

Välkommen Frida! Ska kika in hos dig Glad

//Smajla
  • Dundermamman

Karamellfabriken-> Var just och mätte min kökssoffa (ikeas), den är ca.150 cm lång!

• Pärla1

Ankmor: Åh, tack...såg att ståltråden syntes lite väl mkt, får fixa till det...

• Karamellfabriken

Dundermamman

Tack för hjälpen, då får den plats.

• Madicken73

Ville bara säga att det händer mycket i vår butikstråd nu! Många har varit inne och lagt till sina pärlor och mer vill vi ha! En nyhet är att vi har börjat sätta betyg på affärerna!
    * - *****! Det är bra när man kommer som ny till en stad!

• Smajla
    Madicken - det är superbra om man ska åka på semester eller bara iväg över en helg/dag sådär. Man vill ju shoppa naturligtvis Flört Så skriv skriv ni som inte gjort det ännu..
    //Smajla
  • therre

Men hörrni tjejer!

Jag håller på göra om farstun i stugan som är så ful just nu!

Jag såg idag en grej på Ebay jag vill ha, men vad kan man tänkas leta efter? Hittar inget liknande. Vi har en dörr á la 60-tal med långa glasfönster så nertill ville jag ha ett slags "wirehjärta" eller något annat sött på insidan alltså... O föreslå inte att jag ska pärla själv!

Typ något sånt här:

• Smajla

therre - ååå vad fin - köp den! Skrattande

//Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!