• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • hampo
    juni mamma skrev 2006-10-07 13:46:10 följande:
    Är det ng som vet om det finns ngn ÅF för House doctor i Dalarna? Har provat att söka på deras hemsida, men jag får bara ett felmeddelande.
    Lantliv i Leksand och Inredningsbutiken i Rättvik.
    § alla har vi varit små §
  • hampo

Gruvgatan 14 i Falun...

§ alla har vi varit små §
  • Fragglerock

Jag köpte jättesöta små vita trälådor som var patinerade och såldes i tvåpack på Jysk. Har inte en aaaaning vad jag ska ha i dem eller vad de ska stå men söta var de!

• Mystjejen
    De här fyndade jag på blocket! 1000:- för allt!
    I LIKE!!
    Ska stryka dem bara och så får vi se vart de ska stå...
  • Jojo7777

Mystjejen: Såna där sockerbitar (fotpallarna) har vi också, och dom knarrar fruktansvärt mycket.... Hoppas inte dina knarrar Fotöljerna var jättefina!

• Pärla1

Hej allihopa! Är nyss hemkommen från "hem & Villa" mässan, blev grymt besviken måste jag säga, trodde det skulle vara mkt mer inredning. Det mesta var typ olika värmesystem,golv, fönster och dörrar. Så det var trist! Men vi gick en liten sväng på stan sen, har börjat planera lite julklappar så jag hittade lite till det.trevlig kväll!!

• Mystjejen
    Jojo7777 skrev 2006-10-07 19:07:52 följande:
    Mystjejen: Såna där sockerbitar (fotpallarna) har vi också, och dom knarrar fruktansvärt mycket.... Hoppas inte dina knarrar Fotöljerna var jättefina!
    Ok, vad tråkigt. Vi kommer nog inte använda våra ändå. Men det beror på vart vi ska ha dem. Det är ju skönt att lägga upp benen om man läser el så...
  • Smajla
    Fragglerock skrev 2006-10-07 16:40:21 följande:
    Jag köpte jättesöta små vita trälådor som var patinerade och såldes i tvåpack på Jysk. Har inte en aaaaning vad jag ska ha i dem eller vad de ska stå men söta var de!
    Såna får man aldrig för många av Flört Har du nån bild?
    Mystjejen skrev 2006-10-07 18:50:33 följande:
    De här fyndade jag på blocket! 1000:- för allt!I LIKE!!Ska stryka dem bara och så får vi se vart de ska stå...
    Jättesnygga!
    Pärla1 skrev 2006-10-07 19:34:51 följande:
    Hej allihopa! Är nyss hemkommen från "hem & Villa" mässan, blev grymt besviken måste jag säga, trodde det skulle vara mkt mer inredning. Det mesta var typ olika värmesystem,golv, fönster och dörrar. Så det var trist! Men vi gick en liten sväng på stan sen, har börjat planera lite julklappar så jag hittade lite till det.trevlig kväll!!
    Håller med dig till viss del, vi gick mest runt på A-sektionen där inredningen var. Stod och lyssnade på Johnnie och Mattias från Roomservice och så köpte jag inredningstidningar som blev jättetungt att bära på Skrattande
    //Smajla
  • Vilja78

Nu har vi beställt vårt badkar till nya lägenheten:

• Vilja78

Här är den underbara skänken jag köpte för ett par veckor sen:

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!