• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Vilja78

Äntligen kan jag lägga in bilder! Min kamera har mirakulöst börja fungera igen

• lillafruluva

Visst var det någon här som hade köpt spjälsängen sniglar från ikea och målat vit??? Vilken färg var det man skulle använda??

• Mystjejen

Vilja 78: Vilket snyggt badkar och skänk! Och fotöljerna blev jättebra! Åh, vad avis jag blir nu. Jag skulle vilja renovera vårt badrum, vi har världens fulaste...

Och det är kakel och klinker öveallt så det är inte lätt att renovera...
    Måste lägga in en bild... Kaklet är grått och på vissa plattor är det svanar och blommor osv. Allt går i rosa pärlemor och silver.....
  • juliah

Vilja78, Å gud så fint, alltihop, verkligen fint...ååå...nu vill jag också ha ngt nytt ju!

• Fragglerock

Nä, inga bilder på mina små lådor. Ska de om jag inte kan fixa det till i kväll. Behöver nämligen lite råd om vår hallmöbel som jag köpte för ett år sedan.

Den var televerksorange och målad med blyfärg. Inte nog med att jag höll på att dö på kuppen när jag tog av färgen - men nu så är jag inte så nöjd med den.

Det är svårt att få den fin, finns inget bra att ställa på liksom, beror på konstruktionen. MEN, jag ska fixa en bild till kvällen så ska ni får se, och ge eran dom eller tips!

• Samla

Vilja78: åh skänken, ja det andra också, men skänken wow va fin!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Smajla

Oo vilken vacker skänk Vilja - snyggt badkar och stolar också!

Ska snart iväg till Möbelgrossen och kolla läget lite där..

//Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!