• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Smajla
    millface - har skrivit i vita tråden..
    //Smajla
  • Madicken73

Therre: Här hemma hos mig så hade de målat på våtrumstapeten innan vi flyttade hit! Det är jättesnyggt och håller perfekt! Han som bodde här innan jobbade i en måleriaffär så han visste nog vad han gjorde! Kolla upp det! Har ingen aning om vilken färg man använder!

Vad gällande de här svarta mormorsramarna som vi nu inte vet det riktiga namnet på så har jag sett sådana i fotoaffärer!

Millface: En fin lampfot säljer de på Åhléns i alla fall!

• Nebulosa

Härlig tråd! Att jag inte sett den förut!

• millface

Malins: Vi köpte färdigsågad panel och den kostade ca 60:- för ett paket som räckte till 0,58m2 tror jag...

Panelen var 109cm hög.

• Jojo7777

Ja det verkar som att priserna är i Euro, symbolen för euro ser i alla fall ut så där....

1 euro = 9,29744 kr (just nu)

• Sagalin

Millface: Nu är jag lite trög men hur långt räcker ett paket till, alltså hur många meter motsvarar 0,58m2 på längden om du förstår vad jag menar?!
    Jag har gravidhjärna och kan inte komma på hur jag ska räkna

• Flatt

Hej...
    Behöver lite hjälp med min panel jag är tänkt att sätta i lilltjejens rum. jag vill ha en romantisk halvpanel men det verkar ju finnas hur många so helst att välja mellan. Vad tycker ni vore snyggast?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!