• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:15:18 följande:
    therre - ååå vad fin - köp den! //Smajla
    Mjae... Jag vet inte... Försöker hitta något liknande! Vill inte ha just den tror jag *s* Söktips?
  • Smajla

Inte sån har jag inte sett nånstans men "bara" hjärta liksom.. Vänta så ska jag kolla och visa..

//Smajla
  • Karamellfabriken

Smajla, snälla gör det!
    Jag vill också veta.

• therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:18:28 följande:
    Inte sån har jag inte sett nånstans men "bara" hjärta liksom.. Vänta så ska jag kolla och visa.. //Smajla
    Ja, men typ bara något man kan hänga under fönstren liksom på insidan av dörren. Något sött! Inte så plåttrigt heller när det är en liten hall
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:22:21 följande:
    Kan nåt av de vara nåt - therre o Karamellfabriken? www.systerlycklig.seSka kolla vidare i mina länkar.. //Smajla
    Tack! De där var finare!
  • Smajla
    therre skrev 2006-10-10 10:22:42 följande:
    Smajla skrev 2006-10-10 10:22:21 följande: Kan nåt av de vara nåt - therre o Karamellfabriken? www.systerlycklig.seSka kolla vidare i mina länkar.. //SmajlaTack! De där var finare!
    Va bra! Återkommer strax - ska kolla om jag hittar nån mer..
    //Smajla
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:26:28 följande:
    therre skrev 2006-10-10 10:22:42 följande: Smajla skrev 2006-10-10 10:22:21 följande: Kan nåt av de vara nåt - therre o Karamellfabriken? www.systerlycklig.seSka kolla vidare i mina länkar.. //SmajlaTack! De där var finare! Va bra! Återkommer strax - ska kolla om jag hittar nån mer.. //Smajla
    Måste kolla vad minsta ordersumma är. Hittade tyvärr inget annat som tilltalade mig
  • therre

Farstudörrens om leder in till vanliga hallen har ett litet fönster i sig. Vad ska man ha där? Vit spetsgardin eller en rutig? (Det är ju nästan obligatoriskt! )

• therre

Kanske den här...? Den var också söt!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!