• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Smajla
    Bilden “http://www.jeannedarcliving.dk/Graphics/Products/5304_s.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Men det är ju en spegel iofs.. Och så får man beställa den från Danmark.. Men annars var den väldigt söt..
    //Smajla
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:37:46 följande:
    Men det är ju en spegel iofs.. Och så får man beställa den från Danmark.. Men annars var den väldigt söt.. //Smajla
    Ja... O hängaren med!
  • Smajla
    therre skrev 2006-10-10 10:34:05 följande:
    Smajla skrev 2006-10-10 10:26:28 följande: therre skrev 2006-10-10 10:22:42 följande: Smajla skrev 2006-10-10 10:22:21 följande: Kan nåt av de vara nåt - therre o Karamellfabriken? www.systerlycklig.seSka kolla vidare i mina länkar.. //SmajlaTack! De där var finare! Va bra! Återkommer strax - ska kolla om jag hittar nån mer.. //SmajlaMåste kolla vad minsta ordersumma är. Hittade tyvärr inget annat som tilltalade mig
    Vad synd...
    therre skrev 2006-10-10 10:35:06 följande:
    Farstudörrens om leder in till vanliga hallen har ett litet fönster i sig. Vad ska man ha där? Vit spetsgardin eller en rutig? (Det är ju nästan obligatoriskt! )
    Vit spetsgardin låter ju väldigt snyggt!!
    therre skrev 2006-10-10 10:37:18 följande:
    Kanske den här...? Den var också söt!
    Jättesöt! Var hittade du den?

Du har ju jättemånga affärer i din tråd www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html - kanske hittar nåt som inte jag fastnar för också..?
    //Smajla
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:39:59 följande:
    Vit spetsgardin låter ju väldigt snyggt!!
    Ja, tror den ska hänga över hela lilla fönstret eller så att man sätter ihop den på mitten så det blir typ som ett timglas
  • Smajla
    therre skrev 2006-10-10 10:43:45 följande:
    Smajla skrev 2006-10-10 10:39:59 följande: Vit spetsgardin låter ju väldigt snyggt!!Ja, tror den ska hänga över hela lilla fönstret eller så att man sätter ihop den på mitten så det blir typ som ett timglas
    Ah - ja, det låter snyggt! Vitt är ju snyggt vad man än har för inredning i hallen plus att spets lyser solen in så vackert men ändå skyddar mot insyn..
    //Smajla
  • Karamellfabriken

Åh, precis vad jag letat efter Smajla!
    Undrar just om man kan göra en så liten beställning.
    Det står inget om minsta ordervärde på deras sida så man kanske kan göra ett försök iaf.

• Smajla
    Karamellfabriken skrev 2006-10-10 10:52:13 följande:
    Åh, precis vad jag letat efter Smajla!Undrar just om man kan göra en så liten beställning.Det står inget om minsta ordervärde på deras sida så man kanske kan göra ett försök iaf.
    Vad kul! www.systerlycklig.se - kollade om jag hittade minsta ordersumma men det står att "Alla små som stora ordrar är välkomna." - Hihi - då kanske det blir ett köp för Therre också då??
    //Smajla
  • Karamellfabriken

Nu har jag beställt!!!
    JIPPIIII
    Längtar efter att få pyssla loss!

• Smajla
    Karamellfabriken skrev 2006-10-10 11:18:51 följande:
    Nu har jag beställt!!!JIPPIIIILängtar efter att få pyssla loss!
    Glad Kul! Glad
    //Smajla
  • Smajla

Vad köpte du förresten Karamellfabriken?

//Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!