~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
ä re säkert?
det är rätt tråkigt att bara sitta medans min brukare sover, men vad ska man göra. när slutar du??
mrslind! jag slutar halv 8..du då?? började kl 22.00
carro! jo när jag fick sista bebben så var jag uppe och gick efter en halvtimme, gick nästan genom halva sjukhuset innan jag kom till bb... jag vill ha en till bäbis nu men gubben är lite emot. men vad ska jag göra för att övertala han då?? några tips?
ja vill me ha en liten! har lyckats övertala min gubbe där hemma så vi e i fullgång:)
Hmm fast ja vet inte hur jag lyckades jag sa bara typ täääänk va de skulle vara kul med en bebis jag längtar så, har äl nu! vill du?? Månaden efter det satte vi igång;)
började 1930 slutar 8,00
i morgon är det ännu värre börjar kl 17 slutar kl 08,00 nästa morgon
oj och måste du vara vaken hela tiden??
lycka till med bebben. ja vill också ha en liten, men mi karl vill inte. han tycker att det räcker med 3 st. minsta är ju bara 1år och 3 mån... men jag vill ha en till nu, vi har precis köpt hus nu och allt skulle vara perfekt då.
japp vaken hela tiden, du då? måste du också de