• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • mrslind

visst skicksr över lite kåt pirr till dig

• Carro
    mrslind;
    Det är det bästa med att jobba natt, att det oftast är färre pass som är längre istället plus att OB'n gör så att man tjänar bättre..

Min mamma jobbar som syrra på natten och hon har ett guldschema..

Hon går på måndag och av torsdagmorron ( 3 nätter)
    Sedan är hon ledig en vecka
    Sen går hon på torsdag och av måndag morron (4 nätter)
    och är sedan ledig en vecka och så flyter det på, inte helt fel..
  • Runguska
    Carro: Det är förhållandevis "enkelt" att hålla på med hobbys och annat just nu eftersom jag går hemma med aktivitetsersättning i väntan på arbete. I och för sig har jag alltid varit igång och gjort "saker" istället för att vara social eller likanande. Jag gick hellre ut i skogen efter skolan än umgicks med kompisar i högstadiet exempelvis. Aja, det går lite i perioder och jag har väl en bra period nu. Bäst att rida på vågen så att säga... 
  • Carro
    mrslind;
    tack, vad snäll du är, det kan behövas..
    Mina underbara sammandragningar tar fullständigt kål på all sexlust så Fundersam
  • mrslind

ja det va verkligen kung schema,, sånt skulle man ha... jag är också ledig varje tredje vecka. jobbar 6 dagar och 6 nätter på en månad.

• Carro
    Seroc;
    Ja då får du njuta så länge det varar Flört
    Jag har all tid i världen egentligen, har varit sjukskriven ända sedan i mars då vi var igång med vår ivf-behandling och lär vara det graviditeten ut..
    Men, jag har ingen enrgi..
    Värmen i kombination med graviditeten och min reumatism tar slut på all min energi utan att jag gör ngt, ganska så tråkigt tyvärr..
    Tur att det är friidrotts EM nu så jag kan ligga på soffan och kolla på det iaf Skrattande
  • Carro
    mrslind;
    Det låter iof inte heller fel, men å andra sidan, det har ju helt och hållet att göra med ens schema..
    Hur jobbar du då?
  • Runguska

De springer ju så på TV att det räcker och blir över för alla oss här på FL! Usch, reumatism låter jobbigt - speciellt som du är gravid. Hoppas energin finns då barnet är fött så ni får en fin tid och du slipper må dåligt eller vara trött.

• mrslind

carro
    dagarna jobbar jag 07,30-20,00 kvllarna 19,30 till 08,00 förutom 2 pass då är de 1930-1100 och 1700-0800

• Me like You

nepp nu slänger jag på en film tänkte ja! ha en fortsatt trevlig natt/morgon!! kram på er!

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~