~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Äntligen något (enbart) positivt. Ett paket jag väntat på ett tag nu har äntligen dykt upp på postens hemsida där det går att spra paket. Imorgon vid 14-tiden kommer jag kunna hämta ut det! Jag vet inte om det intresserar någon, men det är frimärken jag beställt. Jag samlar och jag hoppas och tror att jag gjort ett riktigt fynd den här gången. I morgon lär jag upptäcka om så är fallet...
Ni som jobbar - jobbar ni "alltid" natt eller är det skift?
men ojj då ska du ju jobba 15 timmar isträck imorn!? så länge får vi inte ens jobba inom denna kommunen! gränsen går nog vid 11 tror jag
Kul att fler än bara jag är vaken. Jobbar natt o har inte så mycket för mig. Ny här på fl. Snokar runt lite, suger åt mig lite info, vad man har o vänta o lite sånt.
min mamma var inge vidare på att föda fått 2 barn och de var 12 år mellan dom. sex vägra det var en bra ide. synd bara att jag blir så till mig så jag inte kan hålla mig,,, jag kanske ska rida av han och när det går för han så klamrar jag mig fast så satsen kommer i mig
arbetar oxå natt.. kikar runt här på fl när det är lugnt
till seroc jag jobbar både dag och natt blandat. men jag jobbar bara 12 pass i månaden sedan är jag ledig, fast det är en heltidstjänst. blir mycke ledig tid till barnen.
ja det är konstigt, men vi har sånna pass även 1930-1100 dan efter. hyfffsat jobbigt.