Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
hastakvasta: Var han kines?
HA, ha Minna jag vet inte!
Han fick ju en utskällning på japanska (om det var RIKTIGT så var det OFÖRSVARBART!!!
!)
men jag fick för mig att han var kines
!
Ibland tycker jag juryn är FÖR tålmodiga med anskrämliga uppträdande av aspiranter/artister,
MEN det betyder INTE att
De ska komma med barnslig sarkasm,
Göra sig roliga på andras bekostnad
Komma med ovittkommande kommentarer
Säga att folk inte ska sjunga mer (Det ska de visst!!!!)
Komma med massa fån-trams-snack som inte har med saken att göra
Vara spydiga (på ett ÖVERFLÖDIGT sätt!. Lite spydiga kan de väl vara),
men på det där maktfullkomliga sättet.
Vad får de ut av det??
Musikbranschen är hård. Men den försöker vara saklig.
Och den vill ge konkreta, kompetenta omdömen.
Bort med massa subjektiva omdömen!
Han var ju japan....ska man inte skälla på japanska då?
jag gillade japanens tolkning av låttexten. hihi
De första avsnitten är de roliga. När folk blir totalt sågade. Kanske är taskigt, men så tycker jag. Den där blonda tjejen med rosa i håret. Hur kunde hon ens få för sig att hon kunde bli idol från början? Och hur kunde hon stå och säga emot juryn!? PINSAMT!
De försöker ju faktiskt att säga till Anna på ett snällt sätt...sen är det ju inte de som ska bedöma om hon är psykiskt labil, utvecklingshandikappad eller vad det är..,...Tycker inte juryn gjorde nåt fel.
Då får väl musikbranchen ändras. Man måste väl börja i någon ände. Juryn har ingen rätt att fälla sådana kommentarer med brtförklaringen att "musikbranchen är sådan" Ja, men föregå med gott exempel då.
Tjofsen
Nej, mot Anna var de väl inte så hårda. Inte med tanke på hur hon betedde sig.