• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • oktober03

sanna är tillsammnas med en färgad kille som heter Isse sedan flera år tillbaka! alltså inte programledaren Mogge.

• ming

Jag googlade lite och såg att hon och Mogge hade inte umgåtts sen Tre kronor, men hon har en sambo.
    Men jag tror inte att hon är gravid, hon har ju ganska mycket med karriären just nu, film, tv och radio.

Kossan af Svammel
  • Snowgirl

Börnen
    ...så om man veta något skvaller så kontaktar man dig .
    Trist att höra att du är dålig, hoppas du kryar på dig snart.

• Snowgirl

ming
    googlade också, såg att det visst var Isse som hon är tillsammans med, inte Mogge alltså, sorry, var helt säker på min sak.

• ming

Här är hennes kille Isse:
    Bilden “http://www.stureplan.se/articles/2997/images/article_image_d45edb6b018b9e1c.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Kossan af Svammel
  • blumblum

var det ingen som reagerade på eriks "surhet" när han fick sin "dom" av juryn. ja tyckte han va pinig :)
    o visst verkade de flesta ha en riktigt rutten sångdag idag. brukar gilla cissi, men ida alltså....huhu!

• Status Mamma

Sjöng inte Snäckan fel på slutet "alla löv på träden" nånting. Har aldrig hört Di Leva sjunga så

• Elina87

Lite synd att Natalie åkte ut idag och inte någon av dom som verkligen är dåliga, typ Erik!!
    Jag tror att Natalie är lite för "präktig" i folks ögon och att det var därför hon åkte ut, hon pratar som en...ja jag vet inte vad, låter iaf alldeles för seriös jämt.
    Vem som är bäst just nu kan jag inte bestämma mig för men jag kan säga som så att det är mååånga jag inte bryr mig om ifall dom åker typ Erik, Johan och Snäckan. hehe det är inte många bra killar med iår;P

• Snibben

blum Blum; Jag håller fullständigt med om Erik!

Nu så här i efterhand tyckte jag att det var helt rätt att Natalie åkte, hon står ju bara o tjafsar om att hon har fått för lite tv-tid, hon kan inte tro att hon gör fel någon gång eller? Sen störde jag mig på att hon alltid skulle prata så "rätt" o politiskt.. Ahhh. Men det hade ju inte gjort nåt ifall Erik åkt ut innan henne.. Men han åker nog ut nästa fredag. :)