• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • charmig

Jag tycker att man inte kan förlåta falsksång..så dom som sjöng falsk skulle ha åkt hem anser jag.Skrikandes

• Cassiopeja

Tror också det var därför Natalie åkte... går inte igenom rutan, iaf inte som nåt sympatiskt. Känns tillgjord och lite som en politiker ja...

Maria & Eira 060115
  • Lobos mágicos

Jag håller på Linda! Men Danni var klart grymmast igår!

BF 070430
  • Cissi81

Var det nån som tänkte på Cissis min när on fick veta att hon var en av dem som fick minst röster? Hon såg chockad ut och verkade tycka det var konstigt att hon hade fått lite röster. Men hon sjöng ju för illa igår tycker jag. Hade nog hellre sett att hon åkte ut än Natalie. Cissi verkar tycka att hon är bäst på nåt sett.
    Usch ut med Cissi.

• miss kitty

kan bara instämma med många av er!
    Danny knäckte igår!!

Erik får gärna åka hem för min del, han va störtdålig igår!!!

• tinna

Danni var verkligen otroligt bra igår, hade ståpäls över hela kroppen! Hallelujah moment!

Tyckte Cissi sjöng väldigt illa igår. Jaghar testat at blunda och lyssna på henne och jag skulle aldrig köpa en skiva med henne, hennes röst är så vass och kantig, inget behaglig att abra lyssna på. Sen är hon ju cool och väldigt egen men det säljer man väl inga skivor på....

Kramar och Ramar!
  • giftgrodan

när swartling sa: "det här är min favoritlåt och det är svårt att göra den lika bra som originalet" tyckte jag det såg ut som att Linda förväntade sig att få fortsättningen "men du lyckas!".

• Snibben

giftgrodan; ja visst gjorde det, hon stod o log liksom o väntade på nåt bra, men sen såg hon rätt paff ut. :)

• Anknys

Jag tyckte att Cissi skulle åkt igår. Fy vad det lät när hon sjöng... Och jag tycker aldig att hon sjungit speciellt bra.

Erik var väl ingen höjdare heller men helt klart bäst var Danny... Jag rös när han sjöng. Inte ofta man gör det till Idol.

Grinar inte över att Natalie åkte ur igår men tycker helt klart att hon var ljusår bättre än Cissi.

• Scrapmom

Jag tyckte inte heller att Natalie skulle åka igår, fast att hon inte gjorde särskilt bra ifrån sig. Hade hellre sett att Cicci åkte eftersom hon var riktigt dålig.
    Det jag tycker är tråkigt med Natalie är att hon skyller allt på att hon inte fått lika mycket tv-tid. Skitsnack! Hon har väl fått mer uppmärksamhet pga att hon var Wildcard?? Tycker bara att det låter så jäkla löjligt när hon skyller ifrån sig, istället för att bara säga att hon inte var bra nog, helt enkelt.