Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Danny rules!!!!
Har tyckt han varit varm, nått fram och en entertainer från början. Nu kom rösten fram också!
Ja, Danni överaskade mig igår, han var jätte duktig.
Jag gillar Linda också, och Felicia har en underbar röst.
Men Markus är klart favoriten
markus är bäst...hoppas han vinner hela tävlingen
Synd att svenska folket röstar mer på personlighet och inte på rösten. Natalie har ju en GRYM röst, men är kanske lite stel och präktig, kanske var det därför hon åkte ut...
Herregud vad lyssnade svenska folket med för öron igår!
Hur kan Erik och Cissi vara kvar? Dom stod inte ens bland de tre sista. *chock*
Marcus är bäst!
Danny var mycket bra igår.
Linda gjorde "under ytan" bra, håller inte med Peter!
Natalie har en bra röst och var ok igår, absolut inte så dålig att hon förtjänade att åka hem.
Jessica har en skön röst.
Resten utav gänget sööööög!
Den som skall ut först är ERIK, avskyr honom, han kan ju inte sjunga! Sedan får gärna Cissi, Snäckan, Johan och Felicia följa med honom av scenen!
Men alltså det hrä med att det är en sångtävling och inte nåt annat som 1991 sa tidigare, jag kan bara inet hålla med om det, det är inet alls en sångtävling -enbart, det är en _artist_tävling, en tävling för att få fram den bästa på att leverara, beröra och bli en idol, flera av dem med asbra röster har inet så mycket mer än just det, en fin röst liksom.det krävs mer än det för att få fok att komma ihåg en.
Hejja Markus!!!!
tyckte inte att nathalie förtjänade att åka hem före t ex Johan, men GUD vad hon tjatar om att hon har fått för lite tv-tid. Om hon hade varit lite roligare från början hade hon ju fått mer, dessutom...
Tycker rätt person åkte ut. Erik hade väl vart bra också om han hade åkt, han blev ju jättesur när Swartling pratade, sånt måste man kunna ta.
Natalie är ju supervacker tycker jag, men ingen som helst utstrålning.
Jag tyckte Danny var bäst igår. O Jessica.
Jag kom på det i natt, när jag grämde mig över att natalie fick lämna...
Erik är kvar...just för sitt utseende. För hur det än är så är han bara super löjlig när han blir sur för en komentar från swartling. Dom är ju där för att bedömmas!!
Sen är cissi kvar tror jag för att hon är som hon är. Gay, spontan och cool lixom.
Sen finns det ju fler i detta startfält som man tyckte ska åka före natalie....Men men nu får vi hoppas på nästa Fredag...
markus och danny ägde igår!!