Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Förstår inte heller vad som är så bra med Cissi? Tycker mest det är en massa falskt skrikandes.
Jag tycker hon är kanon. Hon har sin egen stil och sjunger jättebra.
Visst, ibland sitter det inte - men med lite sångpedagogik så..
Men jag tror tyvärr inte att hon vinner.
Skivkontrakt hoppas jag dock på.
Nu kommer jag in och försvarar Cissi igen!!
I uttagningen tycker jag hon var bra! När hon gjorde "Not ready to make nice" var hon grym!!
Men de två senaste gångerna har hon inte varit bra det håller jag med om...
Jag tyckte Cissi var skit, fram tills hon sjöng "Not ready to make nice" och då ändrade jag mig och tyckte att hon var skitbra! För det var hon verkligen då! Efter det har hon inte lyst så klart igen, så jag börjar snart tycka att hon är skit igen.
Snacka om att ja bara smälte igår när Markus sjöng....ååååå *suck*
Vilken underbart charmig kille han e....han ha ju både röst å utstrålning som en gud *ler*
Sen måste ja ju få säga emot de som står ovan....Cissi e ju kung, förstår inte hur folk kan tycka motsatsen?!
Enkelt
Ladydivine
Hon ser för jävlig ut på scen (uruselt scenspråk, stel som en pinne och ingen taktkänsla), sjunger dåligt och skulle behöva en total makeover
Kändes som att titta på en 12 åring som stod på skolans scen och låtsades kunna sjunga.
Börjar tro att hon är kvar enbart för att hon är uttalat homo, minoritet och allt det där.
De flesta håller alltid på underdogen, den man "tycker synd om".
Har ett litet hopp kvar för Cissi - får se om hon kan knocka oss nästa vecka. Ett dåligt framträdande till känns som ett för mycket! Hon sög verkligen i fredags.
Markus ja...Vet inte, men jag blev inte alls berörd av hand Cecilia Lind. Men det kanske vara bara jag!? Han är absolut bra, men det är något som fattas - än sålänge, han kan säkert utvecklas!
Skönt att Natalie åkte - urfånigt att säga att hon inte fick tv-tid. Inte alls sant. Hon fick väl dessutom väldigt mycket exponering när de åkte och hämtade henne, som wild card. Hon har ju mycket bra röst, men vilken isdrottning. Hennes röst skulle passa i tv, som nyhetsuppläsare kanske - då ska man ju inte vara så känslosam heller
Peppa: Vadå "tycker synd om"?? Varför ska man tycka synd om Cissi?