Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Kan förresten påpeka att Erik gjorde ett bra val igår.
För INGEN kan sjunga värre än Håkan Hellström!
![]()
Tycker inte det är et tbra argument att hon inte sågs tillräckligt. Agnes var wildcard förra gången och vann. Hon syntes inte mer i rutan innan. Men hon kom in i tävlingen och var grym!
Jag minns t.o.m. Natalie på själva audition och det är många av idolerna som är kvar som jag inte minns. Jag tycker att hon har fått jäkligt mycket tv-tid jämtemot många andra faktiskt.
Tycker Natalie är så kall i sin utstrålning,vet inte vad det är med henne,men det känns som att hon inte mår så bra..
Dannny Danny,heeeeeeely únderbar igår,han är så bra,kan både sjunga pojkpop,Jackson och Tommy Nilsson,herregud vilken grabb!!
Snäckan är också en favorit..
kan inte fatta att nathalie åkte ut. för mig fanns bara två alternativ igår och det var erik eller cissi. gillade cisse på audition men nu "suger" hon
Markus *suck*
Vilken utstrålning han har och vilken skön röst!
Älskar hans ögon och inlevelse när han sjunger, minspelet han hade igår vid textraden: "varför rodnar cecilia lind" då rodnade jag!
Äntligen börjar folk fatta att Cissi är dålig! har aldrig tyckt att hon sjungit bra.
Erik tyckte jag däremot var bra igår, hans version av låten var toppen.
"Som vanligt då", var en så skön kommentar till Swartling
Sorry,men Cissi sjunger INTE bra!