• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • xxmeyaxx

Kan förresten påpeka att Erik gjorde ett bra val igår.
    För INGEN kan sjunga värre än Håkan Hellström!

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • prickelina

Tycker inte det är et tbra argument att hon inte sågs tillräckligt. Agnes var wildcard förra gången och vann. Hon syntes inte mer i rutan innan. Men hon kom in i tävlingen och var grym!

• xxmeyaxx

Jag minns t.o.m. Natalie på själva audition och det är många av idolerna som är kvar som jag inte minns. Jag tycker att hon har fått jäkligt mycket tv-tid jämtemot många andra faktiskt.

• Sunshine78

Tycker Natalie är så kall i sin utstrålning,vet inte vad det är med henne,men det känns som att hon inte mår så bra..

Dannny Danny,heeeeeeely únderbar igår,han är så bra,kan både sjunga pojkpop,Jackson och Tommy Nilsson,herregud vilken grabb!!

Snäckan är också en favorit..

• ming
    SweetStarAngel skrev 2006-10-07 19:47:19 följande:
    ming
    alla klagar på Erik för att Svartling gör det?!
    Erik vågade något nytt igår, det ska han ha en eloge för!
    Va, jag har inte sagt nåt om att alla klagar på Erik för att Svartling gör det, jag undrade ju bara varför alla klagar på Erik? Jag tycker ju att han är bra!
    Kossan af Svammel
  • Pyret 78

kan inte fatta att nathalie åkte ut. för mig fanns bara två alternativ igår och det var erik eller cissi. gillade cisse på audition men nu "suger" hon

• Fica

Markus *suck*
    Vilken utstrålning han har och vilken skön röst!
    Älskar hans ögon och inlevelse när han sjunger, minspelet han hade igår vid textraden: "varför rodnar cecilia lind" då rodnade jag!

• xxmeyaxx
    Pyret 78 skrev 2006-10-07 23:37:43 följande:
    kan inte fatta att nathalie åkte ut. för mig fanns bara två alternativ igår och det var erik eller cissi. gillade cisse på audition men nu "suger" hon
    cissi hade otur igår.. och ÄR idolmaterial.
    Det är inte nathalie.
  • smultronbubbla

Äntligen börjar folk fatta att Cissi är dålig! har aldrig tyckt att hon sjungit bra.
    Erik tyckte jag däremot var bra igår, hans version av låten var toppen.
    "Som vanligt då", var en så skön kommentar till Swartling